book cover

Rozwijanie umiejętności życiowych u dzieci z autyzmem lub zespołem Aspergera

Myers, Jennifer McIlwee, Grandin, Temple Przedmowa, Sørensen, Patricia Tłumaczenie, Grupa Wydawnicza Harmonia

Year of publication: 2016.

Zaburzenia autystyczne wychowanie, Zespół Aspergera wychowanie, Edukacja pacjenta, Dzieci, Dziecko autystyczne, Wychowanie, Dziecko z zespołem Aspergera, Prace popularne [Typ publikacji], Poradnik

available:

0 from 1

Author
Myers, Jennifer McIlwee
Grandin, Temple Przedmowa
Sørensen, Patricia Tłumaczenie
Grupa Wydawnicza Harmonia
Title
Rozwijanie umiejętności życiowych u dzieci z autyzmem lub zespołem Aspergera
ISBN
978-83-7744-120-6 : zł 44
Place of publication
Gdańsk :
Publishing house
Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia,
Year of publication
2016.
Volume
343 s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
37.018.1
616.896
616-053.2
Additional information
Nazwa aut. przedm. na okł.
Bibliogr. s. 339-343. Bibliogr. s. 339-343.
Object passwords
Zaburzenia autystyczne wychowanie
Zespół Aspergera wychowanie
Edukacja pacjenta
Dzieci
Dziecko autystyczne
Wychowanie
Dziecko z zespołem Aspergera
Prace popularne [Typ publikacji]
Poradnik
020
%a 9788377441206
080
%a 37.018.1
080
%a 616.896
080
%a 616-053.2
100
%a Myers, Jennifer McIlwee
245
%a Rozwijanie umiejętności życiowych u dzieci z autyzmem lub zespołem Aspergera /
260
%a Gdańsk : %b Harmonia Universalis - Grupa Wydawnicza Harmonia, %c 2016.
300
%a 343 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
500
%a Nazwa aut. przedm. na okł.
504
%a Bibliogr. s. 339-343.%a Bibliogr. s. 339-343.
650
%a Zaburzenia autystyczne %x wychowanie
650
%a Zespół Aspergera %x wychowanie
650
%a Edukacja pacjenta
650
%a Dzieci
650
%a Dziecko autystyczne
650
%a Wychowanie
650
%a Dziecko z zespołem Aspergera
655
%a Prace popularne [Typ publikacji]
655
%a Poradnik
700
%a Grandin, Temple %e Przedmowa
700
%a Sørensen, Patricia %e Tłumaczenie
710
%a Grupa Wydawnicza Harmonia
920
%a 978-83-7744-120-6 : zł 44

Available items

1.
Accession: 32700
Signature: 37.018.1
Status: Checked out
Due date: 2025/01/31

Most often borrowed