Autor
Łosiewicz, Małgorzata Redakcja
Ryłko-Kurpiewska, Anna Redakcja
Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński
Tytuł
Old media, modern media = W kręgu starych i nowych mediów
ISBN
978-0-9927953-4-4 (IRL)
978-83-8083-404-0 (oprawa miękka ; POL)
Miejsce wydania
Kinvara Co. Galway : Gdynia :
Wydawnictwo
TrueSign ; Novae Res,
Objętość
373, [2] strony :
Seria
Media business culture = Media biznes kultura, t. 1 = vol. 1, 2016
Informacje dodatkowe
Na stronie tytułowej data wydania: 2016.
Na stronie tytułowej i grzbiecie okładki numer tomu serii.
Bibliografia przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański, Grupa Lotos S.A., Miasto Sopot i Miasto Gdynia.
Tekst w języku angielskim i polskim. Streszczenie w języku angielskim i polskim.
Hasła przedmiotowe
Środki masowego przekazu
Media i komunikacja społeczna
Komunikacja elektroniczna
Streszczenie
Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015.
Problematyka konferencji będzie dotyczyła różnorodnych zjawisk medioznawczych, które sytuują się w następujących obszarach:
1. Media a rynek.
2. Język mediów.
3. Media w społeczeństwie i kulturze.
4. Media w polityce.
Przedstawione obszary tematyczne i problemy są propozycjami, które mogą ulec poszerzeniu w wypadku pojawienia się interesujących tematów. Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej zagranicznej monografii naukowej (źródło: https://old.ug.edu.pl).
245
%a Old media, modern media =
%b W kręgu starych i nowych mediów /
260
%a Kinvara Co. Galway :%a Gdynia :
%b TrueSign ;%b Novae Res,
%c 2017.
300
%a 373, [2] strony :
%b ilustracje, fotografie ;
%c 24 cm.
490
%a Media business culture = Media biznes kultura,
%v t. 1 = vol. 1, 2016
%x 2544-977X ;
500
%a Na stronie tytułowej data wydania: 2016.
500
%a Na stronie tytułowej i grzbiecie okładki numer tomu serii.
504
%a Bibliografia przy rozdziałach.
520
%a Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015.
Problematyka konferencji będzie dotyczyła różnorodnych zjawisk medioznawczych, które sytuują się w następujących obszarach:
1. Media a rynek.
2. Język mediów.
3. Media w społeczeństwie i kulturze.
4. Media w polityce.
Przedstawione obszary tematyczne i problemy są propozycjami, które mogą ulec poszerzeniu w wypadku pojawienia się interesujących tematów. Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej zagranicznej monografii naukowej (źródło: https://old.ug.edu.pl).
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański, Grupa Lotos S.A., Miasto Sopot i Miasto Gdynia.
546
%a Tekst w języku angielskim i polskim. Streszczenie w języku angielskim i polskim.
650
%a Środki masowego przekazu
650
%a Media i komunikacja społeczna
650
%a Nowe media (komunikacja)
650
%a Komunikacja elektroniczna
650
%a Rzeczywistość wirtualna
650
%a Materiały konferencyjne
655
%a Publikacje fachowe
655
%a Publikacje naukowe
700
%a Łosiewicz, Małgorzata
%e Redakcja
700
%a Ryłko-Kurpiewska, Anna
%e Redakcja
710
%a Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński
920
%a 978-0-9927953-4-4 (IRL)
920
%a 978-83-8083-404-0 (oprawa miękka ; POL)