Tytuł
Strategia reklamy marki, produktów i usług : zaprojektuj skuteczną kampanię reklamową, która przekona odbiorców do zakupów, poznaj wpływ reklamy na decyzje klientów, stwórz schemat identyfikacji wizualnej firmy, wykorzystaj różne media podczas kampanii reklamowej
ISBN
83-7361-791-4 : zł 27
Miejsce wydania
Gliwice :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Helion,
Hasła przedmiotowe
Reklama
Informacje dodatkowe
Na okł. i s. tyt.: zaprojektuj skuteczną kampanię reklamową, która przekona odbiorców do zakupów [...].
Bibliogr. s. 163-166. Indeks. Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
100
%a Dejnaka, Agnieszka
245
%a Strategia reklamy marki, produktów i usług :
%b zaprojektuj skuteczną kampanię reklamową, która przekona odbiorców do zakupów, poznaj wpływ reklamy na decyzje klientów, stwórz schemat identyfikacji wizualnej firmy, wykorzystaj różne media podczas kampanii reklamowej /
260
%a Gliwice :
%b Wydawnictwo Helion,
%c cop. 2006.
300
%a 171 s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 21 cm.
490
%a Onepress Exclusive
500
%a Na okł. i s. tyt.: zaprojektuj skuteczną kampanię reklamową, która przekona odbiorców do zakupów [...].
504
%a Bibliogr. s. 163-166. Indeks.%a Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
920
%a 83-7361-791-4 : zł 27