book cover

Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole

Faber, Adele (1928-2024), Mazlish, Elaine (1925-2017) Autor, Faber, Adele (1928-2024) Autor, Templeton, Rosalyn Anstine Autor, Coe, Kimberly Ann (1968-2019) Ilustracje, Horosiewicz, Beata Tłumaczenie, Nyberg, Lisa Autor, Media Rodzina

Year of publication: 2022.

Dzieci, Wychowanie w rodzinie, Metody wychowawcze, Psychologia dziecka, Psychologia rozwojowa, Uczennice i uczniowie, Poradnik

available:

0 from 1

Author
Faber, Adele (1928-2024)
Mazlish, Elaine (1925-2017) Autor
Faber, Adele (1928-2024) Autor
Templeton, Rosalyn Anstine Autor
Coe, Kimberly Ann (1968-2019) Ilustracje
Horosiewicz, Beata Tłumaczenie
Nyberg, Lisa Autor
Media Rodzina
Title
Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole
ISBN
978-83-8265-287-1 (oprawa miękka)
Place of publication
Poznań :
Publishing house
Media Rodzina,
Year of publication
2022.
Issue number
Wydanie 2022.
Volume
256 :
Dimensions
21 cm.
UDC
37.018.1
37.091.212
159.922.7
Additional information
U góry okładki: Co powinni wiedzieć rodzice i nauczyciele.
Object passwords
Dzieci
Wychowanie w rodzinie
Metody wychowawcze
Psychologia dziecka
Psychologia rozwojowa
Uczennice i uczniowie
Poradnik
020
%a 9788382652871
080
%a 37.018.1
080
%a 37.091.212
080
%a 159.922.7
100
%a Faber, Adele %d (1928-2024)
245
%a Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole /
250
%a Wydanie 2022.
260
%a Poznań : %b Media Rodzina, %c 2022.
300
%a 256 : %b ilustracje ;%b ilustracje ; %c 21 cm.
500
%a U góry okładki: Co powinni wiedzieć rodzice i nauczyciele.
650
%a Dzieci
650
%a Wychowanie w rodzinie
650
%a Metody wychowawcze
650
%a Psychologia dziecka
650
%a Psychologia rozwojowa
650
%a Uczennice i uczniowie
655
%a Poradnik
700
%a Mazlish, Elaine %d (1925-2017) %e Autor
700
%a Faber, Adele %d (1928-2024) %e Autor
700
%a Templeton, Rosalyn Anstine %e Autor
700
%a Coe, Kimberly Ann %d (1968-2019) %e Ilustracje
700
%a Horosiewicz, Beata %e Tłumaczenie
700
%a Nyberg, Lisa %e Autor
710
%a Media Rodzina
920
%a 978-83-8265-287-1 (oprawa miękka)

Available items

1.
Accession: 18593
Signature: 37
Status: Checked out
Due date: 2025/12/31

Most often borrowed