book cover

Modele satysfakcji klienta strategia, pomiar, zarządzanie : koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji

Nieżurawski, Lech, Pawłowska, Bożena, Witkowska, Justyna, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. 4pbl. Wydawnictwo Naukowe.

Year of publication: 2016.

Obsługa klienta, Satysfakcja konsumentów, Podręczniki akademickie

available:

0 from 1

Author
Nieżurawski, Lech
Pawłowska, Bożena
Witkowska, Justyna
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. 4pbl. Wydawnictwo Naukowe.
Title
Modele satysfakcji klienta strategia, pomiar, zarządzanie : koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
ISBN
978-83-8085-0101
Place of publication
Warszawa
Publishing house
Difin
Year of publication
2016.
Volume
210s.
Dimensions
23 cm.
Object passwords
Obsługa klienta
Satysfakcja konsumentów
Podręczniki akademickie
020
%a 9788380850101
100
%a Nieżurawski, Lech
245
%a Modele satysfakcji klienta %b strategia, pomiar, zarządzanie : koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji /
260
%a Warszawa %b Difin %c 2016.
300
%a 210s. %c 23 cm.
650
%a Obsługa klienta
650
%a Satysfakcja konsumentów
655
%a Podręczniki akademickie
700
%a Pawłowska, Bożena
700
%a Witkowska, Justyna
710
%a Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.%a 4pbl. %b Wydawnictwo Naukowe.
920
%a 978-83-8085-0101

Available items

1.
Accession: 26844
Signature: 658
Status: Checked out
Due date: 2024/06/27

Most often borrowed