okładka

Modele satysfakcji klienta strategia, pomiar, zarządzanie : koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji

Nieżurawski, Lech, Pawłowska, Bożena, Witkowska, Justyna, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. 4pbl. Wydawnictwo Naukowe.

Rok wydania: 2016.

Obsługa klienta, Satysfakcja konsumentów, Podręczniki akademickie

dostępne:

0 z 1

Autor
Nieżurawski, Lech
Pawłowska, Bożena
Witkowska, Justyna
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. 4pbl. Wydawnictwo Naukowe.
Tytuł
Modele satysfakcji klienta strategia, pomiar, zarządzanie : koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji
ISBN
978-83-8085-0101
Miejsce wydania
Warszawa
Wydawnictwo
Difin
Rok wydania
2016.
Objętość
210s.
Rozmiary
23 cm.
Hasła przedmiotowe
Obsługa klienta
Satysfakcja konsumentów
Podręczniki akademickie
020
%a 9788380850101
100
%a Nieżurawski, Lech
245
%a Modele satysfakcji klienta %b strategia, pomiar, zarządzanie : koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji /
260
%a Warszawa %b Difin %c 2016.
300
%a 210s. %c 23 cm.
650
%a Obsługa klienta
650
%a Satysfakcja konsumentów
655
%a Podręczniki akademickie
700
%a Pawłowska, Bożena
700
%a Witkowska, Justyna
710
%a Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.%a 4pbl. %b Wydawnictwo Naukowe.
920
%a 978-83-8085-0101

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 26844
Sygnatura: 658
Status: W wypożyczeniu
Termin zwrotu: 2024/06/27

Najczęściej wypożyczane