okładka zastępcza

Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego

Uniwersytet Szczeciński

Rok wydania: 2011.

Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)

Autor
Uniwersytet Szczeciński
Tytuł
Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego
Miejsce wydania
Szczecin:
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
Rok wydania
2011.
Objętość
609 s.;
Rozmiary
24 cm.
Hasła przedmiotowe
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)
100
%a Uniwersytet Szczeciński
245
%a Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego/
260
%a Szczecin: %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2011.
300
%a 609 s.; %c 24 cm.
610
%a Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)