substitute book cover

Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego

Uniwersytet Szczeciński

Year of publication: 2011.

Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)

Author
Uniwersytet Szczeciński
Title
Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego
Place of publication
Szczecin:
Publishing house
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
Year of publication
2011.
Volume
609 s.;
Dimensions
24 cm.
Object passwords
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)
100
%a Uniwersytet Szczeciński
245
%a Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego/
260
%a Szczecin: %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2011.
300
%a 609 s.; %c 24 cm.
610
%a Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)