okładka

Leniwe maskotki, rekiny na smyczy : w co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety

Szlendak, Tomasz

Rok wydania: 2005.

Kobieta socjologia, Konsumenci, Kultura masowa, Mężczyzna socjologia

Autor
Szlendak, Tomasz
Tytuł
Leniwe maskotki, rekiny na smyczy : w co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety
ISBN
83-60207-08-9 : zł 29,90
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza,
Rok wydania
2005.
Objętość
281, [1] s. ;
Rozmiary
21 cm.
UKD
316.346.2:316.7:366
Hasła przedmiotowe
Kobieta socjologia
Konsumenci
Kultura masowa
Mężczyzna socjologia
020
%a 8360207089
080
%a 316.346.2:316.7:366
100
%a Szlendak, Tomasz
245
%a Leniwe maskotki, rekiny na smyczy : %b w co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety /
260
%a Warszawa : %b Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza, %c 2005.
300
%a 281, [1] s. ; %c 21 cm.
650
%a Kobieta %x socjologia
650
%a Konsumenci
650
%a Kultura masowa
650
%a Mężczyzna %x socjologia
920
%a 83-60207-08-9 : zł 29,90