Autor
Machanienko, Wasilij
Sitkiewicz, Gabriela Tłumaczenie
Darda-Gramatyka, Joanna Tłumaczenie
Wydawnictwo
Insignis Media,
Rok wydania
copyright 2020.
Objętość
332, [3] strony ;
Seria
Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 1
Informacje dodatkowe
Stanowi cz. 1 cyklu, cz. 2 pt: Gambit Kartosa, cz. 3 pt.: Tajemnica mrocznego lasu, cz. 4 pt.: Zamek widmo.
Hasła przedmiotowe
Gry fabularne
Słowa kluczowe
fantastyka,
Streszczenie
Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji.
Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu.
Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary – ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu.
Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów – ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy
100
%a Machanienko, Wasilij
260
%a Kraków :
%b Insignis Media,
%c copyright 2020.
300
%a 332, [3] strony ;
%c 21 cm.
490
%a Droga Szamana / Wasilij Machanienko ;
%v etap 1
500
%a Stanowi cz. 1 cyklu, cz. 2 pt: Gambit Kartosa, cz. 3 pt.: Tajemnica mrocznego lasu, cz. 4 pt.: Zamek widmo.
520
%a Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji.
Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu.
Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary – ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu.
Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów – ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy
650
%a Rzeczywistość wirtualna
700
%a Sitkiewicz, Gabriela
%e Tłumaczenie
700
%a Darda-Gramatyka, Joanna
%e Tłumaczenie
800
%a Machanienko, Wasilij
920
%a 978-83-66575-13-4 :