okładka

Kroniki zamku Avel

Wojtkowiak, Przemysław, Kordowski, Bartłomiej Ilustracje Ilustracje

Rok wydania: 2021.

Gry planszowe

Autor
Wojtkowiak, Przemysław
Kordowski, Bartłomiej Ilustracje Ilustracje
Tytuł
Kroniki zamku Avel
Miejsce wydania
Gdańsk :
Wydawnictwo
Rebel,
Rok wydania
2021.
Objętość
1 pudełko (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 3 żetony kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku.
Rozmiary
8x28x28 cm +
Informacje dodatkowe
Gra przeznaczona dla 1-4 graczy.
Czas gry: 60 min.
Gra przeznaczona dla graczy w wieku 8+.
Hasła przedmiotowe
Gry planszowe
Streszczenie
Bohaterki i bohaterowie! Witajcie w Avelu, krainie pełnej zadziwiających istot i miejsc, nad którą unoszą się dziesiątki magicznych księżyców. Avel potrzebuje Waszej pomocy! Na niebie pojawił się Kurodar, Czarny Księżyc, a emanująca z niego pradawna moc przebudziła siły zła. Tylko prawdziwi bohaterowie i bohaterki zdołają ochronić najcenniejszy skarb Avelu - Klejnot Uzdrawiania - przed zniszczeniem. Czy uda się Wam uratować Avel?
100
%a Wojtkowiak, Przemysław
245
%a Kroniki zamku Avel /
260
%a Gdańsk : %b Rebel, %c 2021.
300
%a 1 pudełko (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 3 żetony kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku. %b tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; %c 8x28x28 cm +
500
%a Gra przeznaczona dla 1-4 graczy.
500
%a Czas gry: 60 min.
520
%a Bohaterki i bohaterowie! Witajcie w Avelu, krainie pełnej zadziwiających istot i miejsc, nad którą unoszą się dziesiątki magicznych księżyców. Avel potrzebuje Waszej pomocy! Na niebie pojawił się Kurodar, Czarny Księżyc, a emanująca z niego pradawna moc przebudziła siły zła. Tylko prawdziwi bohaterowie i bohaterki zdołają ochronić najcenniejszy skarb Avelu - Klejnot Uzdrawiania - przed zniszczeniem. Czy uda się Wam uratować Avel?
521
%a Gra przeznaczona dla graczy w wieku 8+.
655
%a Gry planszowe
700
%a Kordowski, Bartłomiej %e Ilustracje%e Ilustracje