Author
Scott, David Meerman (1961- )
Samson-Banasik, Aleksandra Tłumaczenie
Title
Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
ISBN
978-83-8231-067-4 (oprawa miękka) : zł 79,90
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
MT Biznes,
Year of publication
2022.
Issue number
Wydanie pierwsze.
Object passwords
Public relations w internecie
Komunikacja elektroniczna
Additional information
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
Książka dostępna także jako e-book.
100
%a Scott, David Meerman
%d (1961- )
245
%a Nowe zasady marketingu i PR :
%b jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących /
260
%a Warszawa :
%b MT Biznes,
%c 2022.
300
%a 502, [1] strona :
%b ilustracje ;%b ilustracje ;
%c 24 cm.
500
%a Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
530
%a Książka dostępna także jako e-book.
650
%a Public relations w internecie
650
%a Komunikacja elektroniczna
650
%a Media społecznościowe
700
%a Samson-Banasik, Aleksandra
%e Tłumaczenie
920
%a 978-83-8231-067-4 (oprawa miękka) : zł 79,90