okładka zastępcza

Teoria i praktyka marketingu w sporcie i biznesie sportowym

Klisiński, Janusz Redakcja., Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji (Bytom)

Rok wydania: 2008.

Marketing sportowy, Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region) turystyka sportowa

Autor
Klisiński, Janusz Redakcja.
Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji (Bytom)
Tytuł
Teoria i praktyka marketingu w sporcie i biznesie sportowym
ISBN
978-83-88587-23-8
Miejsce wydania
Bytom :
Wydawnictwo
Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji,
Rok wydania
2008.
Objętość
130 s. :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu nr 5
UKD
796:339.138
Informacje dodatkowe
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang.
Hasła przedmiotowe
Marketing sportowy
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region) turystyka sportowa
020
%a 9788388587238
080
%a 796:339.138
245
%a Teoria i praktyka marketingu w sporcie i biznesie sportowym /
260
%a Bytom : %b Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, %c 2008.
300
%a 130 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490
%a Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu %v nr 5 %x 1732-1344
504
%a Bibliogr. przy pracach.
546
%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang.
650
%a Marketing sportowy
651
%a Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region) %x turystyka sportowa
700
%a Klisiński, Janusz %e Redakcja.
710
%a Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji (Bytom)
920
%a 978-83-88587-23-8