okładka

Reklama : co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?

Heath, Robert, Nowak-Młynikowska, Agnieszka Tłumaczenie, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Rok wydania: 2008.

Reklama

Autor
Heath, Robert
Nowak-Młynikowska, Agnieszka Tłumaczenie
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Tytuł
Reklama : co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność?
ISBN
978-83-7489-147-9 : zł 39,90
Miejsce wydania
Gdańsk :
Wydawnictwo
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne,
Rok wydania
2008.
Numer wydania
Wyd. 2.
Objętość
155 s. ;
Rozmiary
22 cm.
UKD
659.1
Hasła przedmiotowe
Reklama
Informacje dodatkowe
Tyt. oryg.: The hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands, 2001. - Wyd. 1 ogł. pt.: Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?.
Bibliogr. s. 153-155. Bibliogr. s. 153-155.
020
%a 9788374891479
080
%a 659.1
100
%a Heath, Robert
245
%a Reklama : %b co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność? /
250
%a Wyd. 2.
260
%a Gdańsk : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2008.
300
%a 155 s. ; %c 22 cm.
500
%a Tyt. oryg.: The hidden power of advertising : how low involvement processing influences the way we choose brands, 2001. - Wyd. 1 ogł. pt.: Ukryta moc reklamy : co tak naprawdę wpływa na wybór marki?.
546
%a Bibliogr. s. 153-155.%a Bibliogr. s. 153-155.
650
%a Reklama
700
%a Nowak-Młynikowska, Agnieszka %e Tłumaczenie
710
%a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
920
%a 978-83-7489-147-9 : zł 39,90