book cover

Old media, modern media = W kręgu starych i nowych mediów

Łosiewicz, Małgorzata Redakcja, Ryłko-Kurpiewska, Anna Redakcja, Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński

Year of publication: 2017.

Środki masowego przekazu, Media i komunikacja społeczna, Nowe media (komunikacja), Komunikacja elektroniczna, Rzeczywistość wirtualna, Marketing, Public relations, Reklama, Słownictwo, Materiały konferencyjne, Artykuły, Publikacje fachowe, Publikacje naukowe, Referat

Author
Łosiewicz, Małgorzata Redakcja
Ryłko-Kurpiewska, Anna Redakcja
Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński
Title
Old media, modern media = W kręgu starych i nowych mediów
ISBN
978-0-9927953-4-4 (IRL)
978-83-8083-404-0 (oprawa miękka ; POL)
Place of publication
Kinvara Co. Galway : Gdynia :
Publishing house
TrueSign ; Novae Res,
Year of publication
2017.
Volume
373, [2] strony :
Dimensions
24 cm.
Series
Media business culture = Media biznes kultura, t. 1 = vol. 1, 2016
UDC
316.77:659.3
07
659.4
659.1
004.946:339.138
07:81`373
Object passwords
Środki masowego przekazu
Media i komunikacja społeczna
Nowe media (komunikacja)
Komunikacja elektroniczna
Rzeczywistość wirtualna
Marketing
Public relations
Reklama
Słownictwo
Materiały konferencyjne
Artykuły
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe
Referat
Additional information
Na stronie tytułowej data wydania: 2016.
Na stronie tytułowej i grzbiecie okładki numer tomu serii.
Bibliografia przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański, Grupa Lotos S.A., Miasto Sopot i Miasto Gdynia.
Tekst w języku angielskim i polskim. Streszczenie w języku angielskim i polskim.
Summary
Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015. Problematyka konferencji będzie dotyczyła różnorodnych zjawisk medioznawczych, które sytuują się w następujących obszarach: 1. Media a rynek. 2. Język mediów. 3. Media w społeczeństwie i kulturze. 4. Media w polityce. Przedstawione obszary tematyczne i problemy są propozycjami, które mogą ulec poszerzeniu w wypadku pojawienia się interesujących tematów. Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej zagranicznej monografii naukowej (źródło: https://old.ug.edu.pl).
020
%a 9780992795344
020
%a 9788380834040
080
%a 316.77:659.3
080
%a 07
080
%a 659.4
080
%a 659.1
080
%a 004.946:339.138
080
%a 07:81`373
245
%a Old media, modern media = %b W kręgu starych i nowych mediów /
260
%a Kinvara Co. Galway :%a Gdynia : %b TrueSign ;%b Novae Res, %c 2017.
300
%a 373, [2] strony : %b ilustracje, fotografie ; %c 24 cm.
490
%a Media business culture = Media biznes kultura, %v t. 1 = vol. 1, 2016 %x 2544-977X ;
500
%a Na stronie tytułowej data wydania: 2016.
500
%a Na stronie tytułowej i grzbiecie okładki numer tomu serii.
504
%a Bibliografia przy rozdziałach.
520
%a Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015. Problematyka konferencji będzie dotyczyła różnorodnych zjawisk medioznawczych, które sytuują się w następujących obszarach: 1. Media a rynek. 2. Język mediów. 3. Media w społeczeństwie i kulturze. 4. Media w polityce. Przedstawione obszary tematyczne i problemy są propozycjami, które mogą ulec poszerzeniu w wypadku pojawienia się interesujących tematów. Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej zagranicznej monografii naukowej (źródło: https://old.ug.edu.pl).
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański, Grupa Lotos S.A., Miasto Sopot i Miasto Gdynia.
546
%a Tekst w języku angielskim i polskim. Streszczenie w języku angielskim i polskim.
650
%a Środki masowego przekazu
650
%a Media i komunikacja społeczna
650
%a Nowe media (komunikacja)
650
%a Komunikacja elektroniczna
650
%a Rzeczywistość wirtualna
650
%a Marketing
650
%a Public relations
650
%a Reklama
650
%a Słownictwo
650
%a Materiały konferencyjne
655
%a Artykuły
655
%a Publikacje fachowe
655
%a Publikacje naukowe
655
%a Referat
700
%a Łosiewicz, Małgorzata %e Redakcja
700
%a Ryłko-Kurpiewska, Anna %e Redakcja
710
%a Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński
920
%a 978-0-9927953-4-4 (IRL)
920
%a 978-83-8083-404-0 (oprawa miękka ; POL)