book cover

Media realities : forms, problems, aspirations = Rzeczywistość medialna : formy, problemy, aspiracje

Łosiewicz, Małgorzata Redakcja, Ryłko-Kurpiewska, Anna Redakcja, Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński

Year of publication: 2017.

Środki masowego przekazu, Media i komunikacja społeczna, Nowe media (komunikacja), Fotografia, Portal społecznościowy, Dziennikarstwo, Prasa (wydawnictwa), Storytelling, Komiks, Plakat, Artykuły, Materiały konferencyjne, Referat, Publikacje naukowe

Author
Łosiewicz, Małgorzata Redakcja
Ryłko-Kurpiewska, Anna Redakcja
Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński
Title
Media realities : forms, problems, aspirations = Rzeczywistość medialna : formy, problemy, aspiracje
ISBN
978-0-9927953-6-8 (IRL)
978-83-8083-406-4 (oprawa miękka ; POL)
Place of publication
Kinvara Co. Galway : Gdynia :
Publishing house
TrueSign ; Novae Res,
Year of publication
2017.
Volume
289, [2] strony :
Dimensions
24 cm.
Series
Media business culture = Media biznes kultura, t. 3 = vol. 3, 2016
UDC
316.77:659.3
07
741.52
766
77.04
070
808.543
Object passwords
Środki masowego przekazu
Media i komunikacja społeczna
Nowe media (komunikacja)
Fotografia
Portal społecznościowy
Dziennikarstwo
Prasa (wydawnictwa)
Storytelling
Komiks
Plakat
Artykuły
Materiały konferencyjne
Referat
Publikacje naukowe
Additional information
Na stronie tytułowej data wydania: 2016.
Na stronie tytułowej i grzbiecie okładki numer tomu serii.
Bibliografia przy rozdziałach.
Tekst w języku angielskim i polskim. Streszczenie w języku angielskim i polskim.
Summary
Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015. Problematyka konferencji będzie dotyczyła różnorodnych zjawisk medioznawczych, które sytuują się w następujących obszarach: 1. Media a rynek. 2. Język mediów. 3. Media w społeczeństwie i kulturze. 4. Media w polityce. Przedstawione obszary tematyczne i problemy są propozycjami, które mogą ulec poszerzeniu w wypadku pojawienia się interesujących tematów. Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej zagranicznej monografii naukowej (źródło: https://old.ug.edu.pl).
020
%a 9780992795368
020
%a 9788380834064
080
%a 316.77:659.3
080
%a 07
080
%a 741.52
080
%a 766
080
%a 77.04
080
%a 070
080
%a 808.543
245
%a Media realities : %b forms, problems, aspirations = Rzeczywistość medialna : formy, problemy, aspiracje /
260
%a Kinvara Co. Galway :%a Gdynia : %b TrueSign ;%b Novae Res, %c 2017.
300
%a 289, [2] strony : %b ilustracje, fotografie ; %c 24 cm.
490
%a Media business culture = Media biznes kultura, %v t. 3 = vol. 3, 2016 %x 2544-977X ;
500
%a Na stronie tytułowej data wydania: 2016.
500
%a Na stronie tytułowej i grzbiecie okładki numer tomu serii.
504
%a Bibliografia przy rozdziałach.
520
%a Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015. Problematyka konferencji będzie dotyczyła różnorodnych zjawisk medioznawczych, które sytuują się w następujących obszarach: 1. Media a rynek. 2. Język mediów. 3. Media w społeczeństwie i kulturze. 4. Media w polityce. Przedstawione obszary tematyczne i problemy są propozycjami, które mogą ulec poszerzeniu w wypadku pojawienia się interesujących tematów. Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej zagranicznej monografii naukowej (źródło: https://old.ug.edu.pl).
546
%a Tekst w języku angielskim i polskim. Streszczenie w języku angielskim i polskim.
650
%a Środki masowego przekazu
650
%a Media i komunikacja społeczna
650
%a Nowe media (komunikacja)
650
%a Fotografia
650
%a Portal społecznościowy
650
%a Dziennikarstwo
650
%a Prasa (wydawnictwa)
650
%a Storytelling
655
%a Komiks
655
%a Plakat
655
%a Artykuły
655
%a Materiały konferencyjne
655
%a Referat
655
%a Publikacje naukowe
700
%a Łosiewicz, Małgorzata %e Redakcja
700
%a Ryłko-Kurpiewska, Anna %e Redakcja
710
%a Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński
920
%a 978-0-9927953-6-8 (IRL)
920
%a 978-83-8083-406-4 (oprawa miękka ; POL)