substitute book cover

Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji

Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja., Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego

Year of publication: 2009.

Marketing strategiczny, Marketing zarządzanie., Systemy informacyjne zarządzania, Szkolnictwo wyższe, Podręcznik

Author
Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
Title
Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji
ISBN
978-83-60056-42-2
Place of publication
Kielce :
Publishing house
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
Year of publication
2009.
Volume
225 s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
(07)
005:004.03
339.138
Additional information
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
Object passwords
Marketing strategiczny
Marketing zarządzanie.
Systemy informacyjne zarządzania
Szkolnictwo wyższe
Podręcznik
080
%a (07)
080
%a 005:004.03
080
%a 339.138
245
%a Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji /
260
%a Kielce : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, %c 2009.
300
%a 225 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
500
%a Na książce wyłącznie błędny ISBN.
504
%a Bibliogr. przy pracach.
546
%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
650
%a Marketing strategiczny
650
%a Marketing %x zarządzanie.
650
%a Systemy informacyjne zarządzania
650
%a Szkolnictwo wyższe
655
%a Podręcznik
700
%a Piotrowska-Piątek, Agnieszka %e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
920
%z 978-83-60056-42-2