Author
Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
Title
Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji
Place of publication
Kielce :
Publishing house
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
Year of publication
2009.
Additional information
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
Object passwords
Marketing strategiczny
Systemy informacyjne zarządzania
245
%a Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji /
260
%a Kielce :
%b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
%c 2009.
300
%a 225 s. :
%b il. (w tym kolor.) ;
%c 24 cm.
500
%a Na książce wyłącznie błędny ISBN.
504
%a Bibliogr. przy pracach.
546
%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
650
%a Marketing strategiczny
650
%a Marketing
%x zarządzanie.
650
%a Systemy informacyjne zarządzania
650
%a Szkolnictwo wyższe
700
%a Piotrowska-Piątek, Agnieszka
%e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego