Autor
Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
Tytuł
Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji
Wydawnictwo
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
Informacje dodatkowe
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
Hasła przedmiotowe
Marketing strategiczny
Systemy informacyjne zarządzania
245
%a Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji /
260
%a Kielce :
%b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
%c 2009.
300
%a 225 s. :
%b il. (w tym kolor.) ;
%c 24 cm.
500
%a Na książce wyłącznie błędny ISBN.
504
%a Bibliogr. przy pracach.
546
%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
650
%a Marketing strategiczny
650
%a Marketing
%x zarządzanie.
650
%a Systemy informacyjne zarządzania
650
%a Szkolnictwo wyższe
700
%a Piotrowska-Piątek, Agnieszka
%e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego