okładka zastępcza

Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji

Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja., Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego

Rok wydania: 2009.

Marketing strategiczny, Marketing zarządzanie., Systemy informacyjne zarządzania, Szkolnictwo wyższe, Podręcznik

Autor
Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
Tytuł
Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji
ISBN
978-83-60056-42-2
Miejsce wydania
Kielce :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
Rok wydania
2009.
Objętość
225 s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
(07)
005:004.03
339.138
Hasła przedmiotowe
Marketing strategiczny
Marketing zarządzanie.
Systemy informacyjne zarządzania
Szkolnictwo wyższe
Podręcznik
Informacje dodatkowe
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
080
%a (07)
080
%a 005:004.03
080
%a 339.138
245
%a Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji /
260
%a Kielce : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, %c 2009.
300
%a 225 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
500
%a Na książce wyłącznie błędny ISBN.
504
%a Bibliogr. przy pracach.
546
%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
650
%a Marketing strategiczny
650
%a Marketing %x zarządzanie.
650
%a Systemy informacyjne zarządzania
650
%a Szkolnictwo wyższe
655
%a Podręcznik
700
%a Piotrowska-Piątek, Agnieszka %e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
920
%z 978-83-60056-42-2