okładka

Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać tusem-prymusem : Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem / Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem

Stalka-Jarska, Joanna, Grupa Wydawnicza Harmonia

Rok wydania: [2024].

Kompetencje społeczne, Komunikacja interpersonalna, Karty do gry

Autor
Stalka-Jarska, Joanna
Grupa Wydawnicza Harmonia
Tytuł
Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać tusem-prymusem : Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem / Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem
Miejsce wydania
Gdańsk :
Wydawnictwo
Harmonia :
Rok wydania
[2024].
Objętość
1 pudełko (instrukcja, 168 kart, 8 zestawów 3 żetonów) :
Rozmiary
18,5 x 12,5 x 5 cm
Hasła przedmiotowe
Kompetencje społeczne
Komunikacja interpersonalna
Karty do gry
Informacje dodatkowe
Liczba graczy: 2-8.
Wiek graczy: 7-14 lat.
100
%a Stalka-Jarska, Joanna
245
%a Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać tusem-prymusem : %b Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem /%b Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem /
260
%a Gdańsk : %b Harmonia : %c [2024].
300
%a 1 pudełko (instrukcja, 168 kart, 8 zestawów 3 żetonów) : %c 18,5 x 12,5 x 5 cm
500
%a Liczba graczy: 2-8.
521
%a Wiek graczy: 7-14 lat.
650
%a Kompetencje społeczne
650
%a Komunikacja interpersonalna
655
%a Karty do gry
710
%a Grupa Wydawnicza Harmonia

Wyszukiwanie: Znalezione w bibliotekach: 1 .

dostępne:
1 z 1
zarezerwowane:
0
wypożyczone:
0
w czytelni:
0