Autor
Grabowska, Katarzyna
Tytuł
Świąteczny terminarz uczuć
Rok wydania
copyright 2025.
Objętość
302, [2] strony ;
Hasła przedmiotowe
Boże Narodzenie
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
Streszczenie
Ona jest Koreanką. On jest Polakiem.
Dzieli ich bardzo dużo, a połączyć może… Wigilia.
Park Soo Yeon – perfekcyjna, zdystansowana i nieco chłodna specjalistka od marketingu – trafia z tętniącego życiem Seulu prosto do przedświątecznej Łodzi. Firma, dla której pracuje, otwiera właśnie swój pierwszy europejski oddział, a Soo Yeon ma dopilnować, by wszystko poszło zgodnie z planem. Nie przejmuje się, że za chwilę święta, gdyż dla niej nie mają one wartości emocjonalnej – to tylko ładnie opakowany produkt, który dobrze się sprzedaje.
Michał Nowicki – grafik z duszą romantyka, zawsze pomocny i opiekuńczy, chociaż nieco chaotyczny – żyje według zupełnie innych zasad. Jest bardzo rodzinny, uwielbia święta i uważa, że najlepsze prezenty to te robione własnoręcznie.
Ich światy zderzają się na tle zimowej kampanii reklamowej, a różnice kulturowe to tylko początek.
Bo gdy spada pierwszy śnieg, a pod choinką pojawiają się niespodziewane uczucia, zaczyna się historia, której Soo Yeon nie zaplanowała w swoim terminarzu.
Ciepła, zabawna i wzruszająca opowieść o tym, że czasem trzeba polecieć na drugi koniec świata, żeby znaleźć swoje miejsce… i kogoś, kto sprawi, że nic już nie będzie takie samo. (nota wydawcy)
100
%a Grabowska, Katarzyna
245
%a Świąteczny terminarz uczuć /
260
%a Poznań :
%b Replika,
%c copyright 2025.
300
%a 302, [2] strony ;
%c 21 cm.
520
%a Ona jest Koreanką. On jest Polakiem.
Dzieli ich bardzo dużo, a połączyć może… Wigilia.
Park Soo Yeon – perfekcyjna, zdystansowana i nieco chłodna specjalistka od marketingu – trafia z tętniącego życiem Seulu prosto do przedświątecznej Łodzi. Firma, dla której pracuje, otwiera właśnie swój pierwszy europejski oddział, a Soo Yeon ma dopilnować, by wszystko poszło zgodnie z planem. Nie przejmuje się, że za chwilę święta, gdyż dla niej nie mają one wartości emocjonalnej – to tylko ładnie opakowany produkt, który dobrze się sprzedaje.
Michał Nowicki – grafik z duszą romantyka, zawsze pomocny i opiekuńczy, chociaż nieco chaotyczny – żyje według zupełnie innych zasad. Jest bardzo rodzinny, uwielbia święta i uważa, że najlepsze prezenty to te robione własnoręcznie.
Ich światy zderzają się na tle zimowej kampanii reklamowej, a różnice kulturowe to tylko początek.
Bo gdy spada pierwszy śnieg, a pod choinką pojawiają się niespodziewane uczucia, zaczyna się historia, której Soo Yeon nie zaplanowała w swoim terminarzu.
Ciepła, zabawna i wzruszająca opowieść o tym, że czasem trzeba polecieć na drugi koniec świata, żeby znaleźć swoje miejsce… i kogoś, kto sprawi, że nic już nie będzie takie samo. (nota wydawcy)
650
%a Kampania reklamowa
650
%a Przedsiębiorstwo międzynarodowe
651
%a Łódź (woj. łódzkie)
651
%a Seul (Korea Południowa)
655
%a Powieść obyczajowa
710
%a Wydawnictwo Replika