okładka

Świąteczny terminarz uczuć

Grabowska, Katarzyna, Wydawnictwo Replika

Rok wydania: copyright 2025.

Boże Narodzenie, Graficy, Kampania reklamowa, Kobieta, Planowanie, Przedsiębiorstwo międzynarodowe, Rodzina, Uczucia, Łódź (woj. łódzkie), Seul (Korea Południowa), Powieść obyczajowa, Romans

Autor
Grabowska, Katarzyna
Wydawnictwo Replika
Tytuł
Świąteczny terminarz uczuć
ISBN
978-83-68560-31-2
Miejsce wydania
Poznań :
Wydawnictwo
Replika,
Rok wydania
copyright 2025.
Numer wydania
Wydanie I.
Objętość
302, [2] strony ;
Rozmiary
21 cm.
Hasła przedmiotowe
Boże Narodzenie
Graficy
Kampania reklamowa
Kobieta
Planowanie
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
Rodzina
Uczucia
Łódź (woj. łódzkie)
Seul (Korea Południowa)
Powieść obyczajowa
Romans
Streszczenie
Ona jest Koreanką. On jest Polakiem. Dzieli ich bardzo dużo, a połączyć może… Wigilia. Park Soo Yeon – perfekcyjna, zdystansowana i nieco chłodna specjalistka od marketingu – trafia z tętniącego życiem Seulu prosto do przedświątecznej Łodzi. Firma, dla której pracuje, otwiera właśnie swój pierwszy europejski oddział, a Soo Yeon ma dopilnować, by wszystko poszło zgodnie z planem. Nie przejmuje się, że za chwilę święta, gdyż dla niej nie mają one wartości emocjonalnej – to tylko ładnie opakowany produkt, który dobrze się sprzedaje. Michał Nowicki – grafik z duszą romantyka, zawsze pomocny i opiekuńczy, chociaż nieco chaotyczny – żyje według zupełnie innych zasad. Jest bardzo rodzinny, uwielbia święta i uważa, że najlepsze prezenty to te robione własnoręcznie. Ich światy zderzają się na tle zimowej kampanii reklamowej, a różnice kulturowe to tylko początek. Bo gdy spada pierwszy śnieg, a pod choinką pojawiają się niespodziewane uczucia, zaczyna się historia, której Soo Yeon nie zaplanowała w swoim terminarzu. Ciepła, zabawna i wzruszająca opowieść o tym, że czasem trzeba polecieć na drugi koniec świata, żeby znaleźć swoje miejsce… i kogoś, kto sprawi, że nic już nie będzie takie samo. (nota wydawcy)
020
%a 9788368560312
100
%a Grabowska, Katarzyna
245
%a Świąteczny terminarz uczuć /
250
%a Wydanie I.
260
%a Poznań : %b Replika, %c copyright 2025.
300
%a 302, [2] strony ; %c 21 cm.
520
%a Ona jest Koreanką. On jest Polakiem. Dzieli ich bardzo dużo, a połączyć może… Wigilia. Park Soo Yeon – perfekcyjna, zdystansowana i nieco chłodna specjalistka od marketingu – trafia z tętniącego życiem Seulu prosto do przedświątecznej Łodzi. Firma, dla której pracuje, otwiera właśnie swój pierwszy europejski oddział, a Soo Yeon ma dopilnować, by wszystko poszło zgodnie z planem. Nie przejmuje się, że za chwilę święta, gdyż dla niej nie mają one wartości emocjonalnej – to tylko ładnie opakowany produkt, który dobrze się sprzedaje. Michał Nowicki – grafik z duszą romantyka, zawsze pomocny i opiekuńczy, chociaż nieco chaotyczny – żyje według zupełnie innych zasad. Jest bardzo rodzinny, uwielbia święta i uważa, że najlepsze prezenty to te robione własnoręcznie. Ich światy zderzają się na tle zimowej kampanii reklamowej, a różnice kulturowe to tylko początek. Bo gdy spada pierwszy śnieg, a pod choinką pojawiają się niespodziewane uczucia, zaczyna się historia, której Soo Yeon nie zaplanowała w swoim terminarzu. Ciepła, zabawna i wzruszająca opowieść o tym, że czasem trzeba polecieć na drugi koniec świata, żeby znaleźć swoje miejsce… i kogoś, kto sprawi, że nic już nie będzie takie samo. (nota wydawcy)
650
%a Boże Narodzenie
650
%a Graficy
650
%a Kampania reklamowa
650
%a Kobieta
650
%a Planowanie
650
%a Przedsiębiorstwo międzynarodowe
650
%a Rodzina
650
%a Uczucia
651
%a Łódź (woj. łódzkie)
651
%a Seul (Korea Południowa)
655
%a Powieść obyczajowa
655
%a Romans
710
%a Wydawnictwo Replika
920
%a 978-83-68560-31-2