okładka

Marketing sportowy : na przykładzie klubów profesjonalnej ligi piłki siatkowej

Halemba, Piotr, Juchimiuk, Miron, Kucharski, Michał, Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki (Katowice)

Rok wydania: 2013.

Kluby sportowe, Marketing sportowy, Siatkówka (sport)

dostępne:

1 z 1

Autor
Halemba, Piotr
Juchimiuk, Miron
Kucharski, Michał
Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki (Katowice)
Tytuł
Marketing sportowy : na przykładzie klubów profesjonalnej ligi piłki siatkowej
ISBN
978-83-64036-00-2
Miejsce wydania
Katowice :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego,
Rok wydania
2013.
Objętość
329 s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
796.325
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 285-290. Bibliogr. s. 285-290.
Hasła przedmiotowe
Kluby sportowe
Marketing sportowy
Siatkówka (sport)
020
%a 9788364036002
080
%a 796.325
100
%a Halemba, Piotr
245
%a Marketing sportowy : %b na przykładzie klubów profesjonalnej ligi piłki siatkowej /
260
%a Katowice : %b Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego, %c 2013.
300
%a 329 s. : %b il. (w tym kolor.) ;%b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr. s. 285-290.%a Bibliogr. s. 285-290.
650
%a Kluby sportowe
650
%a Marketing sportowy
650
%a Siatkówka (sport)
700
%a Juchimiuk, Miron
700
%a Kucharski, Michał
710
%a Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki (Katowice)
920
%a 978-83-64036-00-2

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 057781
Sygnatura: 57781
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane