Author
Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (2 ;. 19-20 listopada 2003 r. (Poznań)
Title
Marketing sportowy - teoria i praktyka : II Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", 19-20 listopada 2003 r.
Place of publication
Poznań :
Publishing house
Impact Consulting,
Year of publication
2004.
Object passwords
Sport marketing marketing
Additional information
Bibliogr. przy niektórych ref.
111
%a Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
%c (Poznań)
%d 19-20 listopada 2003 r.
%n (2 ;.
245
%a Marketing sportowy - teoria i praktyka :
%b II Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", 19-20 listopada 2003 r. /
260
%a Poznań :
%b Impact Consulting,
%c 2004.
300
%a 442 s. :
%b wykr. ;
%c 24 cm +
504
%a Bibliogr. przy niektórych ref.
650
%a Sport
%x marketing%x marketing
700
%a Mruk, Henryk
%e Red.
700
%a Jardanowski, Piotr.
%e Red.
700
%a Matecki, Piotr.
%e Red.