okładka

CRM : przewodnik dla wdrażających : jak zbudować strategię CRM, jak przygotować firmę do wdrożenia CRM, jak wybrać system i zorganizować proces wdrożenia, przykłady najlepszych praktyk CRM rekomendowanych przez doświadczonych ekspertów

Stachowicz-Stanusch, Agata, Stanusch, Maciej

Rok wydania: 2007.

Marketing partnerski

dostępne:

1 z 1

Autor
Stachowicz-Stanusch, Agata
Stanusch, Maciej
Tytuł
CRM : przewodnik dla wdrażających : jak zbudować strategię CRM, jak przygotować firmę do wdrożenia CRM, jak wybrać system i zorganizować proces wdrożenia, przykłady najlepszych praktyk CRM rekomendowanych przez doświadczonych ekspertów
ISBN
978-83-7488-117-3 :
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Placet,
Rok wydania
2007.
Objętość
328 s. :
Rozmiary
22 cm.
Seria
Marketing Nowego Wieku
Hasła przedmiotowe
Marketing partnerski
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 326-328.
020
%a 9788374881173
100
%a Stachowicz-Stanusch, Agata
245
%a CRM : %b przewodnik dla wdrażających : jak zbudować strategię CRM, jak przygotować firmę do wdrożenia CRM, jak wybrać system i zorganizować proces wdrożenia, przykłady najlepszych praktyk CRM rekomendowanych przez doświadczonych ekspertów /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Placet, %c 2007.
300
%a 328 s. : %b il. ; %c 22 cm.
490
%a Marketing Nowego Wieku
504
%a Bibliogr. s. 326-328.
650
%a Marketing partnerski
700
%a Stanusch, Maciej
920
%a 978-83-7488-117-3 :

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 067106
Sygnatura: 67106
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane