Title
Vademecum wygranej : od marketingu do reklamy : jak pokonać konkurencję ... , jak osiągnąć maksymalne zyski ..., jak skutecznie sprzedawać ..., jak wygrać wybory ..., jak wylansować przebój ...
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
"Sorbog",
Additional information
Bibliogr. s. [165]. Bibliogr. s. [165].
Object passwords
Marketing
080
%a 659.1:659.23:339.13
245
%a Vademecum wygranej :
%b od marketingu do reklamy : jak pokonać konkurencję ... , jak osiągnąć maksymalne zyski ..., jak skutecznie sprzedawać ..., jak wygrać wybory ..., jak wylansować przebój ... /
260
%a Warszawa :
%b "Sorbog",
%c 1992
%e (Włocławek :%e (Włocławek :
%f "Makro").%f "Makro").
300
%a 164, [1] s. :
%b faks., fot., rys., wykr. ;%b faks., fot., rys., wykr. ;
%c 21 cm.
504
%a Bibliogr. s. [165].%a Bibliogr. s. [165].