okładka

Vademecum wygranej : od marketingu do reklamy : jak pokonać konkurencję ... , jak osiągnąć maksymalne zyski ..., jak skutecznie sprzedawać ..., jak wygrać wybory ..., jak wylansować przebój ...

Nagłowski, Piotr, Smolak, Marek

Rok wydania: 1992

Marketing, Reklama, Poradniki

dostępne:

1 z 1

Autor
Nagłowski, Piotr
Smolak, Marek
Tytuł
Vademecum wygranej : od marketingu do reklamy : jak pokonać konkurencję ... , jak osiągnąć maksymalne zyski ..., jak skutecznie sprzedawać ..., jak wygrać wybory ..., jak wylansować przebój ...
ISBN
83-85237-07-0
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
"Sorbog",
Rok wydania
1992
Objętość
164, [1] s. :
Rozmiary
21 cm.
UKD
659.1:659.23:339.13
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. [165]. Bibliogr. s. [165].
Hasła przedmiotowe
Marketing
Reklama
Poradniki
020
%a 8385237070
080
%a 659.1:659.23:339.13
100
%a Nagłowski, Piotr
245
%a Vademecum wygranej : %b od marketingu do reklamy : jak pokonać konkurencję ... , jak osiągnąć maksymalne zyski ..., jak skutecznie sprzedawać ..., jak wygrać wybory ..., jak wylansować przebój ... /
260
%a Warszawa : %b "Sorbog", %c 1992 %e (Włocławek :%e (Włocławek : %f "Makro").%f "Makro").
300
%a 164, [1] s. : %b faks., fot., rys., wykr. ;%b faks., fot., rys., wykr. ; %c 21 cm.
504
%a Bibliogr. s. [165].%a Bibliogr. s. [165].
650
%a Marketing
650
%a Reklama
655
%a Poradniki
700
%a Smolak, Marek
920
%a 83-85237-07-0

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 4613
Sygnatura: 65
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane