Autor
Nierenberg, Bogusław (1953- )
Tytuł
Zarządzanie publicznym przedsiębiorstwem medialnym
Wydawnictwo
Wydawnictwo Attyka,
Seria
Biblioteka Zarządzania Kulturą ; t. 9
Hasła przedmiotowe
Polityka medialna
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 209-228, netogr. s. 228-229. Bibliogr. s. 209-228, netogr. s. 228-229.
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
100
%a Nierenberg, Bogusław
%d (1953- )
245
%a Zarządzanie publicznym przedsiębiorstwem medialnym /
260
%a Kraków :
%b Wydawnictwo Attyka,
%c 2011.
300
%a 245 s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 23 cm.
490
%a Biblioteka Zarządzania Kulturą ;
%v t. 9
504
%a Bibliogr. s. 209-228, netogr. s. 228-229.%a Bibliogr. s. 209-228, netogr. s. 228-229.
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej.%a Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
650
%a Środki masowego przekazu
710
%a Wydawnictwo Attyka