book cover

Jak nauczyć dzieci myślenia

Sternberg, Robert J., Kubińska, Olga Tłumaczenie, Kubiński, Wojciech Tłumaczenie, Spear-Swerling, Louise, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Year of publication: 2003.

Myślenie nauczanie., Rozwój psychofizyczny dziecka, Myślenie, Nauczanie metody, Uczenie się, Dzieci

available:

1 from 1

Author
Sternberg, Robert J.
Kubińska, Olga Tłumaczenie
Kubiński, Wojciech Tłumaczenie
Spear-Swerling, Louise
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Title
Jak nauczyć dzieci myślenia
ISBN
83-89120-72-0 : zł 15
Place of publication
Gdańsk :
Publishing house
Gdańskie Wydaw. Psychologiczne,
Year of publication
2003.
Volume
128 s. ;
Dimensions
24 cm.
Series
Edukacja
Pedagogika
UDC
159.922.7:159.955
Object passwords
Myślenie nauczanie.
Rozwój psychofizyczny dziecka
Myślenie
Nauczanie metody
Uczenie się
Dzieci
Additional information
Nak okł.: "Edukacja".
Słownik pojęć.
Tyt. oryg.: Teaching for thinking.
Bibliogr.
Bibliogr. s. 125-128.
Summary
Praktyczne wskazówki mające pomóc nauczycielom szkół podstawowych i ponadpodstawowych zrozumieć trzy typy myślenia (analityczne, twórcze, praktyczne), a następnie zastosować tę wiedzę w procesie nauczania. Książka uczy: czym jest poprawne myślenie; jak za pomocą dialogu i odpowiednio zorganizowanych lekcji pobudzić myślenie u dziecka, tak by lepiej radziło sobie ono z przyswajaniem wiedzy i życiowymi trudnościami oraz sposobów oceny myślenia uczniów.
020
%a 8389120720
080
%a 159.922.7:159.955
100
%a Sternberg, Robert J.
245
%a Jak nauczyć dzieci myślenia /
260
%a Gdańsk : %b Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, %c 2003.
300
%a 128 s. ; %c 24 cm.
490
%a Edukacja
490
%a Pedagogika
500
%a Nak okł.: "Edukacja".
500
%a Słownik pojęć.
500
%a Tyt. oryg.: Teaching for thinking.
504
%a Bibliogr.
504
%a Bibliogr. s. 125-128.
520
%a Praktyczne wskazówki mające pomóc nauczycielom szkół podstawowych i ponadpodstawowych zrozumieć trzy typy myślenia (analityczne, twórcze, praktyczne), a następnie zastosować tę wiedzę w procesie nauczania. Książka uczy: czym jest poprawne myślenie; jak za pomocą dialogu i odpowiednio zorganizowanych lekcji pobudzić myślenie u dziecka, tak by lepiej radziło sobie ono z przyswajaniem wiedzy i życiowymi trudnościami oraz sposobów oceny myślenia uczniów.
650
%a Myślenie %x nauczanie.
650
%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650
%a Myślenie
650
%a Nauczanie %x metody
650
%a Uczenie się
650
%a Dzieci
700
%a Kubińska, Olga %e Tłumaczenie
700
%a Kubiński, Wojciech %e Tłumaczenie
700
%a Spear-Swerling, Louise
710
%a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
920
%a 83-89120-72-0 : zł 15

Available items

1.