book cover

Osoby z wadą słuchu wobec wybranych problemów integracji psychospołecznej

Zaborniak-Sobczak, Małgorzata, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego

Year of publication: 2009.

Adaptacja społeczna 21 w. Polska, Głusi psychologia, Głusi socjologia 21 w. Polska, Adaptacja społeczna, Osoby z uszkodzeniem słuchu Niepełnosprawni słuchowo postawy psychologia 1990-. Polska, Postawy Niepełnosprawni integracja., Polska, 2001-

available:

1 from 1

Author
Zaborniak-Sobczak, Małgorzata
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Title
Osoby z wadą słuchu wobec wybranych problemów integracji psychospołecznej
ISBN
978-83-7338-434-7
Place of publication
Rzeszów :
Publishing house
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego,
Year of publication
2009.
Volume
208 s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
316.64(438)
316.344-056.263(438)
159.9-056.263
Object passwords
Adaptacja społeczna 21 w. Polska
Głusi psychologia
Głusi socjologia 21 w. Polska
Adaptacja społeczna
Osoby z uszkodzeniem słuchu Niepełnosprawni słuchowo postawy psychologia 1990-. Polska
Postawy Niepełnosprawni integracja.
Polska
2001-
Additional information
Bibliogr. s. 182-194. Bibliogr. s. 182-194.
Bibliogr. s. 182-194. Aneks.
020
%a 9788373384347
080
%a 316.64(438)
080
%a 316.344-056.263(438)
080
%a 159.9-056.263
100
%a Zaborniak-Sobczak, Małgorzata
245
%a Osoby z wadą słuchu wobec wybranych problemów integracji psychospołecznej /
260
%a Rzeszów : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, %c 2009.
300
%a 208 s. : %b il. ;%b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr. s. 182-194.%a Bibliogr. s. 182-194.
504
%a Bibliogr. s. 182-194. Aneks.
648
%a 2001-
650
%a Adaptacja społeczna %y 21 w. %z Polska
650
%a Głusi %x psychologia
650
%a Głusi %x socjologia %y 21 w. %z Polska
650
%a Adaptacja społeczna
650
%a Osoby z uszkodzeniem słuchu%a Niepełnosprawni słuchowo %x postawy%x psychologia %y 1990-. %z Polska
650
%a Postawy%a Niepełnosprawni %x integracja.
651
%a Polska
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
920
%a 978-83-7338-434-7

Available items

1.
Accession: 10930
Signature: 10930
Status: Checked in

Most often borrowed