book cover

Pedagogika : dydaktyka i promocja zdrowia : dla studentów kierunków medycznych

Chruściel, Paweł Autor, Bednarek, Anna Autor, Szulc, Anna Autor, Augustowska-Kruszyńska, Kinga Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Year of publication: 2024.

Andragogika, Edukacja prozdrowotna, Kształcenie Zawodowe (seria), Nauczanie, Promocja zdrowia, Opracowanie, Praca zbiorowa

available:

1 from 1

Author
Chruściel, Paweł Autor
Bednarek, Anna Autor
Szulc, Anna Autor
Augustowska-Kruszyńska, Kinga Autor
Wydawnictwo Naukowe PWN
Title
Pedagogika : dydaktyka i promocja zdrowia : dla studentów kierunków medycznych
ISBN
978-83-01-23622-9 (oprawa miękka)
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
PZWL,
Year of publication
2024.
Issue number
Wydanie I.
Volume
X, 163 strony :
Dimensions
24 cm.
UDC
37.016:613
613-048.65
Additional information
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 145-156. Indeks. Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 145-156. Indeks.
Książka dostępna także jako e-book.
Object passwords
Andragogika
Edukacja prozdrowotna
Kształcenie Zawodowe (seria)
Nauczanie
Promocja zdrowia
Opracowanie
Praca zbiorowa
020
%a 9788301236229
024
%a 10.53271/2024.036
080
%a 37.016:613
080
%a 613-048.65
245
%a Pedagogika : %b dydaktyka i promocja zdrowia : dla studentów kierunków medycznych /
250
%a Wydanie I.
260
%a Warszawa : %b PZWL, %c 2024.
300
%a X, 163 strony : %b ilustracje ;%b ilustracje ; %c 24 cm.
504
%a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 145-156. Indeks.%a Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 145-156. Indeks.
530
%a Książka dostępna także jako e-book.
650
%a Andragogika
650
%a Edukacja prozdrowotna
650
%a Kształcenie Zawodowe (seria)
650
%a Nauczanie
650
%a Promocja zdrowia
655
%a Opracowanie
655
%a Praca zbiorowa
700
%a Chruściel, Paweł %e Autor
700
%a Bednarek, Anna %e Autor
700
%a Szulc, Anna %e Autor
700
%a Augustowska-Kruszyńska, Kinga %e Autor
710
%a Wydawnictwo Naukowe PWN
920
%a 978-83-01-23622-9 (oprawa miękka)

Available items

1.
Accession: 5372
Signature: 5372-1
Status: To the reading room only

Most often borrowed