Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Kotler, Philip, Ehrlich, Andrzej Tłumaczenie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2005.
Marketing
dostępne:
1 z 1
Autor
Kotler, Philip
Ehrlich, Andrzej Tłumaczenie
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tytuł
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
ISBN
83-208-1569-X
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
Rok wydania
2005.
Objętość
147, [1] s. ;
Rozmiary
21 cm.
UKD
339.138
Hasła przedmiotowe
Marketing
Streszczenie
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu.
Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.
020
%a 832081569X
080
%a 339.138
100
%a Kotler, Philip
245
%a Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu /
260
%a Warszawa :
%b Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
%c 2005.
300
%a 147, [1] s. ;
%c 21 cm.
520
%a Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu.
Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.
650
%a Marketing
700
%a Ehrlich, Andrzej
%e Tłumaczenie
710
%a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
920
%a 83-208-1569-X
Dostępne egzemplarze
1.
Numer inwentarzowy: 76717
Sygnatura: 339
Sygnatura: 339
Status: Do wypożyczenia