Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Kotler, Philip, Ehrlich, Andrzej Tłumaczenie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Year of publication: 2005.
Marketing
available:
1 from 1
Author
Kotler, Philip
Ehrlich, Andrzej Tłumaczenie
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Title
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
ISBN
83-208-1569-X
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
Year of publication
2005.
Volume
147, [1] s. ;
Dimensions
21 cm.
UDC
339.138
Object passwords
Marketing
Summary
Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu.
Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.
020
%a 832081569X
080
%a 339.138
100
%a Kotler, Philip
245
%a Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu /
260
%a Warszawa :
%b Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
%c 2005.
300
%a 147, [1] s. ;
%c 21 cm.
520
%a Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu.
Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki.
650
%a Marketing
700
%a Ehrlich, Andrzej
%e Tłumaczenie
710
%a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
920
%a 83-208-1569-X
Available items
1.
Accession: 76717
Signature: 339
Signature: 339
Status: Checked in