Hikiert-Bereza, Anna Tłumaczenie
ISBN
978-83-276-6962-9 (oprawa miękka)
Miejsce wydania
Warszawa :
Numer wydania
Wydanie pierwsze.
Hasła przedmiotowe
Latanie
Streszczenie
„Tryb czytania. Podniebna przygoda” to propozycja dla najmłodszych fanów i fanek Minecrafta, którzy dzięki tej książce udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. W kolejnej przygodzie Emmy chce pomóc Birchowi spełnić jego marzenie o tym, by latać jak ptak. W swojej skrzyni ze skarbami znajduje skrzydła zwane elytrami. Birch natychmiast je zakłada, lecz szybko okazuje się, że elytry są stare i popsute... Przyjaciele postanawiają je naprawić. W tym celu muszą znaleźć fantoma. Wyruszają na wyprawę, podczas której zmierzą się z wrogimi mobami. Czy Birch spełni swoje marzenie o lataniu? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku książki – wszystko to pozwoli pochłonąć historię, zrozumieć ją, w łatwy i przyjemny sposób przyswoić nowe słownictwo i przygotować do płynnego czytania bardziej złożonych książek. Niezwykła przygoda w świecie znanym z gry i doskonała zabawa gwarantowana. Czytanie nigdy nie było prostsze! Opis pochodzi od wydawcy.
245
%a Podniebna przygoda /
260
%a Warszawa :
%b Harperkids,
%c 2023.
300
%a 32 strony :
%b ilustracje ;
%c 21 cm.
520
%a „Tryb czytania. Podniebna przygoda” to propozycja dla najmłodszych fanów i fanek Minecrafta, którzy dzięki tej książce udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. W kolejnej przygodzie Emmy chce pomóc Birchowi spełnić jego marzenie o tym, by latać jak ptak. W swojej skrzyni ze skarbami znajduje skrzydła zwane elytrami. Birch natychmiast je zakłada, lecz szybko okazuje się, że elytry są stare i popsute... Przyjaciele postanawiają je naprawić. W tym celu muszą znaleźć fantoma. Wyruszają na wyprawę, podczas której zmierzą się z wrogimi mobami. Czy Birch spełni swoje marzenie o lataniu? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku książki – wszystko to pozwoli pochłonąć historię, zrozumieć ją, w łatwy i przyjemny sposób przyswoić nowe słownictwo i przygotować do płynnego czytania bardziej złożonych książek. Niezwykła przygoda w świecie znanym z gry i doskonała zabawa gwarantowana. Czytanie nigdy nie było prostsze! Opis pochodzi od wydawcy.
655
%a Opowiadania i nowele
700
%a Batson, Alan
%e Ilustracje
700
%a Hikiert-Bereza, Anna
%e Tłumaczenie
710
%a HarperCollins Polska
920
%a 978-83-276-6962-9 (oprawa miękka)