Podstawy marketingu
Mruk, Henryk Redakcja
Rok wydania: 1999.
Marketing, Podręcznik
dostępne:
1 z 1
Autor
Mruk, Henryk Redakcja
Tytuł
Podstawy marketingu
ISBN
83-87152-62-5
Miejsce wydania
Poznań :
Wydawnictwo
Wydaw. Akademii Ekonomicznej,
Rok wydania
1999.
Numer wydania
Wyd. 2 zm.
Objętość
349, [1] s. :
Rozmiary
25 cm.
UKD
339.138(075.8)
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. [350]. Bibliogr. s. [350].
Hasła przedmiotowe
Marketing
Podręcznik
Streszczenie
Książka wprowadza w istotę marketingu, przedstawia uwarunkowania działań przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo. Analizuje zachowania konsumenta oraz zasady segmentacji rynku. Klient jest najważniejszym podmiotem, dla którego funkcjonuje firma, dlatego rozważania na ten temat znalazły się na początku pracy. Kolejne rozdziały poświęcone są marketingowemu systemowi informacyjnemu i badaniom marketingowym, analizie otoczenia i planowaniu strategicznemu, analizie konkurencji oraz strategiom rozwoju firmy i strategiom marketingowym. Publikacja zajmuje się również szczegółowym rozpatrzeniem podstawowych elementów marketingu-mix, to znaczy strategią produktu, ceny,dystrybucji, promocji i reklamy. Podstawowym dokumentem roboczym w przedsiębiorstwie jest plan marketingowy. Omówienie procedury budowy, realizacji oraz kontroli planu marketingowego zawierają dwa dalsze rozdziały. Końcowa część podręcznika, na którą składają się cztery rozdziały, dotyczy zastosowań marketingu. Przedstawiono tutaj problematykę marketingu przemysłowego, globalnego, usług oraz zarysowano perspektywy rozwoju marketingu na początku XXI wieku.
020
%a 8387152625
080
%a 339.138(075.8)
245
%a Podstawy marketingu /
250
%a Wyd. 2 zm.
260
%a Poznań :
%b Wydaw. Akademii Ekonomicznej,
%c 1999.
300
%a 349, [1] s. :
%b wykr. ;%b wykr. ;%b rys.,wykr.;
%c 25 cm.
504
%a Bibliogr. s. [350].%a Bibliogr. s. [350].
520
%a Książka wprowadza w istotę marketingu, przedstawia uwarunkowania działań przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo. Analizuje zachowania konsumenta oraz zasady segmentacji rynku. Klient jest najważniejszym podmiotem, dla którego funkcjonuje firma, dlatego rozważania na ten temat znalazły się na początku pracy. Kolejne rozdziały poświęcone są marketingowemu systemowi informacyjnemu i badaniom marketingowym, analizie otoczenia i planowaniu strategicznemu, analizie konkurencji oraz strategiom rozwoju firmy i strategiom marketingowym. Publikacja zajmuje się również szczegółowym rozpatrzeniem podstawowych elementów marketingu-mix, to znaczy strategią produktu, ceny,dystrybucji, promocji i reklamy. Podstawowym dokumentem roboczym w przedsiębiorstwie jest plan marketingowy. Omówienie procedury budowy, realizacji oraz kontroli planu marketingowego zawierają dwa dalsze rozdziały. Końcowa część podręcznika, na którą składają się cztery rozdziały, dotyczy zastosowań marketingu. Przedstawiono tutaj problematykę marketingu przemysłowego, globalnego, usług oraz zarysowano perspektywy rozwoju marketingu na początku XXI wieku.
650
%a Marketing
655
%a Podręcznik
700
%a Mruk, Henryk
%e Redakcja
856
%u http://polona.pl/item/8363803
920
%a 83-87152-62-5
Dostępne egzemplarze
1.
Numer inwentarzowy: i24653
Sygnatura: 339.138(075.8)
Sygnatura: 339.138(075.8)
Status: Do wypożyczenia