book cover

Podstawy marketingu

Mruk, Henryk Redakcja

Year of publication: 1999.

Marketing, Podręcznik

available:

1 from 1

Author
Mruk, Henryk Redakcja
Title
Podstawy marketingu
ISBN
83-87152-62-5
Place of publication
Poznań :
Publishing house
Wydaw. Akademii Ekonomicznej,
Year of publication
1999.
Issue number
Wyd. 2 zm.
Volume
349, [1] s. :
Dimensions
25 cm.
UDC
339.138(075.8)
Additional information
Bibliogr. s. [350]. Bibliogr. s. [350].
Object passwords
Marketing
Podręcznik
Summary
Książka wprowadza w istotę marketingu, przedstawia uwarunkowania działań przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo. Analizuje zachowania konsumenta oraz zasady segmentacji rynku. Klient jest najważniejszym podmiotem, dla którego funkcjonuje firma, dlatego rozważania na ten temat znalazły się na początku pracy. Kolejne rozdziały poświęcone są marketingowemu systemowi informacyjnemu i badaniom marketingowym, analizie otoczenia i planowaniu strategicznemu, analizie konkurencji oraz strategiom rozwoju firmy i strategiom marketingowym. Publikacja zajmuje się również szczegółowym rozpatrzeniem podstawowych elementów marketingu-mix, to znaczy strategią produktu, ceny,dystrybucji, promocji i reklamy. Podstawowym dokumentem roboczym w przedsiębiorstwie jest plan marketingowy. Omówienie procedury budowy, realizacji oraz kontroli planu marketingowego zawierają dwa dalsze rozdziały. Końcowa część podręcznika, na którą składają się cztery rozdziały, dotyczy zastosowań marketingu. Przedstawiono tutaj problematykę marketingu przemysłowego, globalnego, usług oraz zarysowano perspektywy rozwoju marketingu na początku XXI wieku.
020
%a 8387152625
080
%a 339.138(075.8)
245
%a Podstawy marketingu /
250
%a Wyd. 2 zm.
260
%a Poznań : %b Wydaw. Akademii Ekonomicznej, %c 1999.
300
%a 349, [1] s. : %b wykr. ;%b wykr. ;%b rys.,wykr.; %c 25 cm.
504
%a Bibliogr. s. [350].%a Bibliogr. s. [350].
520
%a Książka wprowadza w istotę marketingu, przedstawia uwarunkowania działań przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo. Analizuje zachowania konsumenta oraz zasady segmentacji rynku. Klient jest najważniejszym podmiotem, dla którego funkcjonuje firma, dlatego rozważania na ten temat znalazły się na początku pracy. Kolejne rozdziały poświęcone są marketingowemu systemowi informacyjnemu i badaniom marketingowym, analizie otoczenia i planowaniu strategicznemu, analizie konkurencji oraz strategiom rozwoju firmy i strategiom marketingowym. Publikacja zajmuje się również szczegółowym rozpatrzeniem podstawowych elementów marketingu-mix, to znaczy strategią produktu, ceny,dystrybucji, promocji i reklamy. Podstawowym dokumentem roboczym w przedsiębiorstwie jest plan marketingowy. Omówienie procedury budowy, realizacji oraz kontroli planu marketingowego zawierają dwa dalsze rozdziały. Końcowa część podręcznika, na którą składają się cztery rozdziały, dotyczy zastosowań marketingu. Przedstawiono tutaj problematykę marketingu przemysłowego, globalnego, usług oraz zarysowano perspektywy rozwoju marketingu na początku XXI wieku.
650
%a Marketing
655
%a Podręcznik
700
%a Mruk, Henryk %e Redakcja
856
%u http://polona.pl/item/8363803
920
%a 83-87152-62-5

Available items

1.
Accession: i24653
Signature: 339.138(075.8)
Status: Checked in

Most often borrowed