okładka

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Tworzydło, Dariusz, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)

Rok wydania: 2008.

Metody badawcze, Public relations

dostępne:

0 z 0

Autor
Tworzydło, Dariusz
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
Tytuł
Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
ISBN
978-83-60583-20-3
Miejsce wydania
Rzeszów :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania,
Rok wydania
2008.
Objętość
183, [1] s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
659.4
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 173-176. Indeks.
Hasła przedmiotowe
Metody badawcze
Public relations
020
%a 9788360583203
080
%a 659.4
100
%a Tworzydło, Dariusz
245
%a Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations /
260
%a Rzeszów : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, %c 2008.
300
%a 183, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr. s. 173-176. Indeks.
650
%a Metody badawcze
650
%a Public relations
710
%a Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
920
%a 978-83-60583-20-3

Dostępne egzemplarze

Najczęściej wypożyczane