book cover

Self-regulation : szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę

Stążka-Gawrysiak, Agnieszka, Teodorczyk-Twardowska, Anna Ilustracje, Sikora, Jagoda Redakcja, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak

Year of publication: 2020.

Wychowanie w rodzinie, Dzieci, Radzenie sobie ze stresem, Samokontrola, Stres, Regulacja emocji, Wychowanie w rodzinie, Poradnik, Opowiadania i nowele

available:

1 from 2

Author
Stążka-Gawrysiak, Agnieszka
Teodorczyk-Twardowska, Anna Ilustracje
Sikora, Jagoda Redakcja
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Title
Self-regulation : szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę
ISBN
978-83-240-5228-8 (oprawa twarda) : zł 44,99
Place of publication
Kraków :
Publishing house
Znak Emotikon,
Year of publication
2020.
Issue number
Wydanie I.
Volume
200, [24] strony :
Dimensions
25 cm.
UDC
159.922.7
159.942
821.162.1-93
821.162.1-93 I/N
Additional information
Książka dostępna także jako e-book.
Object passwords
Wychowanie w rodzinie
Dzieci
Radzenie sobie ze stresem
Samokontrola
Stres
Regulacja emocji
Wychowanie w rodzinie
Poradnik
Opowiadania i nowele
020
%a 9788324052288
080
%a 159.922.7
080
%a 159.942
080
%a 821.162.1-93
080
%a 821.162.1-93 I/N
100
%a Stążka-Gawrysiak, Agnieszka
245
%a Self-regulation : %b szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę /
250
%a Wydanie I.
260
%a Kraków : %b Znak Emotikon, %c 2020.
300
%a 200, [24] strony : %b ilustracje ;%b ilustracje ;%b ilustracje ; %c 25 cm.
530
%a Książka dostępna także jako e-book.
650
%a Dzieci
650
%a Radzenie sobie ze stresem
650
%a Samokontrola
650
%a Stres
650
%a Regulacja emocji
650
%a Wychowanie w rodzinie
650
%a Wychowanie w rodzinie
655
%a Poradnik
655
%a Opowiadania i nowele
700
%a Teodorczyk-Twardowska, Anna %e Ilustracje
700
%a Sikora, Jagoda %e Redakcja
710
%a Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
920
%a 978-83-240-5228-8 (oprawa twarda) : zł 44,99

Available items

1.
Accession: 003-032762
Signature: 159.9
Status: Checked out
Due date: 2026/01/03
2.
Accession: 003-032761
Signature: 159.9
Status: Checked in

Most often borrowed