okładka

Zarządzanie marketingowo-logistyczne : wartość i efektywność

Matwiejczuk, Rafał (1973- ), Wydawnictwo C.H. Beck

Rok wydania: 2006.

Marketing zarządzanie podręcznik akademicki., Wartość firmy (rachunkowość), Logistyka zarządzanie., Logistyka gospodarcza, Economic value added, Business logistics, Zarządzanie, Logistyka gospodarcza podręcznik akademicki., Marketing, Ekonomiczna wartość dodana podręczniki akademickie., Podręcznik

dostępne:

1 z 1

Autor
Matwiejczuk, Rafał (1973- )
Wydawnictwo C.H. Beck
Tytuł
Zarządzanie marketingowo-logistyczne : wartość i efektywność
ISBN
83-7387-466-6 : zł 33
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo C. H. Beck,
Rok wydania
2006.
Objętość
IX, [1], 206 s. :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Studia Ekonomiczne
UKD
658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
Hasła przedmiotowe
Marketing zarządzanie podręcznik akademicki.
Wartość firmy (rachunkowość)
Logistyka zarządzanie.
Logistyka gospodarcza
Economic value added
Business logistics
Zarządzanie
Logistyka gospodarcza podręcznik akademicki.
Marketing
Ekonomiczna wartość dodana podręczniki akademickie.
Podręcznik
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Na okł.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Bibliogr. s. 185-195. Indeks. Bibliogr. s. 185-195. Indeks.
Dla studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi.
020
%a 8373874666
080
%a 658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
080
%a 658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
100
%a Matwiejczuk, Rafał %d (1973- )
245
%a Zarządzanie marketingowo-logistyczne : %b wartość i efektywność /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo C. H. Beck, %c 2006.
300
%a IX, [1], 206 s. : %b il. ;%b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Studia Ekonomiczne
500
%a Na okł. podtyt.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
500
%a Na okł.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
504
%a Bibliogr. s. 185-195. Indeks.%a Bibliogr. s. 185-195. Indeks.
521
%a Dla studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi.
650
%a Wartość firmy (rachunkowość)
650
%a Logistyka %x zarządzanie.
650
%a Logistyka gospodarcza
650
%a Economic value added
650
%a Business logistics
650
%a Zarządzanie
650
%a Marketing
650
%a Ekonomiczna wartość dodana %v podręczniki akademickie.
650
%a Logistyka gospodarcza %v podręcznik akademicki.
650
%a Marketing %v podręcznik akademicki. %x zarządzanie
655
%a Podręcznik
710
%a Wydawnictwo C.H. Beck
920
%a 83-7387-466-6 : zł 33

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: B0085274
Sygnatura: 005
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane