okładka

Zarządzanie marketingowo-logistyczne : wartość i efektywność

Matwiejczuk, Rafał, Wydawnictwo C.H. Beck

Rok wydania: 2006.

Marketing zarządzanie podręcznik akademicki., Logistyka gospodarcza, Marketing zarządzanie. zarządzanie., Logistyka gospodarcza podręcznik akademicki., Ekonomiczna wartość dodana podręczniki akademickie., Podręcznik

dostępne:

1 z 1

Autor
Matwiejczuk, Rafał
Wydawnictwo C.H. Beck
Tytuł
Zarządzanie marketingowo-logistyczne : wartość i efektywność
ISBN
83-7387-466-6 : zł 33
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo C. H. Beck,
Rok wydania
2006.
Objętość
IX, [1], 206 s. :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Studia Ekonomiczne
UKD
658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Na okł.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Bibliogr. s. 185-195. Indeks. Bibliogr. s. 185-195. Indeks.
Dla studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi.
Hasła przedmiotowe
Marketing zarządzanie podręcznik akademicki.
Logistyka gospodarcza
Marketing zarządzanie. zarządzanie.
Logistyka gospodarcza podręcznik akademicki.
Ekonomiczna wartość dodana podręczniki akademickie.
Podręcznik
020
%a 8373874666
080
%a 658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
080
%a 658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
100
%a Matwiejczuk, Rafał
245
%a Zarządzanie marketingowo-logistyczne : %b wartość i efektywność /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo C. H. Beck, %c 2006.
300
%a IX, [1], 206 s. : %b il. ;%b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Studia Ekonomiczne
500
%a Na okł. podtyt.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
500
%a Na okł.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
504
%a Bibliogr. s. 185-195. Indeks.%a Bibliogr. s. 185-195. Indeks.
521
%a Dla studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi.
650
%a Logistyka gospodarcza
650
%a Marketing %x zarządzanie.%x zarządzanie.
650
%a Ekonomiczna wartość dodana %v podręczniki akademickie.
650
%a Logistyka gospodarcza %v podręcznik akademicki.
650
%a Marketing %v podręcznik akademicki. %x zarządzanie
655
%a Podręcznik
710
%a Wydawnictwo C.H. Beck
920
%a 83-7387-466-6 : zł 33

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: B0085274
Sygnatura: 005
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane