okładka

Marketing sportowy - możliwości, szanse, korzyści, zagrożenia : Dzień Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu : I Ogólnopolska Konferencja Naukowa, 21.11.2002

Dzień Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Mruk, Henryk Redakcja, Agencja Reklamowa "Prodruk", Bogusław Frasunkiewicz

Rok wydania: [2003].

Marketing sportowy, Materiały konferencyjne

dostępne:

1 z 1

Autor
Dzień Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Mruk, Henryk Redakcja
Agencja Reklamowa "Prodruk", Bogusław Frasunkiewicz
Tytuł
Marketing sportowy - możliwości, szanse, korzyści, zagrożenia : Dzień Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu : I Ogólnopolska Konferencja Naukowa, 21.11.2002
ISBN
83-88518-65-8
Miejsce wydania
Poznań :
Wydawnictwo
Prodruk,
Rok wydania
[2003].
Objętość
147 s. :
Rozmiary
25 cm +
UKD
796.06:339.138](06)
Hasła przedmiotowe
Marketing sportowy
Materiały konferencyjne
020
%a 8388518658
080
%a 796.06:339.138](06)
111
%a Dzień Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
245
%a Marketing sportowy - możliwości, szanse, korzyści, zagrożenia : %b Dzień Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu : I Ogólnopolska Konferencja Naukowa, 21.11.2002 /
260
%a Poznań : %b Prodruk, %c [2003].
300
%a 147 s. : %b il. ;%b il. ; %c 25 cm +
650
%a Marketing sportowy
655
%a Materiały konferencyjne
700
%a Mruk, Henryk %e Redakcja
710
%a Agencja Reklamowa "Prodruk", Bogusław Frasunkiewicz
920
%a 83-88518-65-8

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: I-W-126238-DO
Sygnatura: 796
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane