okładka

Marketing

Gumola, Piotr Tłumaczenie, Przybyłowski, Krzysztof, Dom Wydawniczy ABC

Rok wydania: cop. 1998

Marketing, Marketing Marketing, Podręcznik

dostępne:

4 z 4

Autor
Gumola, Piotr Tłumaczenie
Przybyłowski, Krzysztof
Dom Wydawniczy ABC
Tytuł
Marketing
ISBN
83-87286-66-4
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
"ABC",
Rok wydania
cop. 1998
Numer wydania
Pierwsza polska edycja.
Objętość
XXIV, 726 s. :
Rozmiary
28 cm.
UKD
339.138(07)
Hasła przedmiotowe
Marketing
Marketing Marketing
Podręcznik
Informacje dodatkowe
Indeksy. Indeksy.
Słowa kluczowe
etyka w marketingu strategie marketingowe plan marketingowy otoczenie marketingowe ochrona konkurencji konsument - ochrona konsument - postępowanie na rynku postępowanie konsumenta nabywcy rynki instytucjonalne dystrybutorzy zakupy instytucjonalne badania marketingowe i ich wykorzystanie ankieta w badaniach marketingowych eksperyment w badaniach marketingowych segmentacja rynku rynek docelowy tabele przekrojowe w marketingu pozycjonowanie produktu technologia informacyjna marketing partnerski prognozowanie sprzedaży towary konsumpcyjne - klasyfikacja, nowości nowy produkt - proces rozwoju, kwalifikacja i ocena komercjalizacja produktu zarządzanie produktem znak towarowy marka produktu opakowanie produktu - walory użytkowe, korzyści, wrażliwość na środowisko gwarancja usługi - klasyfikacja, zarządzanie, promocja cena - kalkulacja, upusty kanały marketingowe- rodzaje, zarządzanie pośrednicy zarządzanie logistyczne logistyka - funkcje sprzedaż detaliczna sprzedaż zintegrowana sprzedaż bezpośrednia s. 448 public relations sprzedaż osobista s.468, 533-561 komunikacja marketingowa promocja sprzedaży s.488-501 reklama proces marketingu strategicznego zarządzanie sprzedażą
020
%a 8387286664
080
%a 339.138(07)
245
%a Marketing /
250
%a Pierwsza polska edycja.
260
%a Warszawa : %b "ABC", %c cop. 1998 %e (dr. w Jugosławii).%e (dr. w Jugosławii).
300
%a XXIV, 726 s. : %c 28 cm.
504
%a Indeksy.%a Indeksy.
650
%a Marketing
650
%a Marketing%a Marketing
655
%a Podręcznik
692
%x etyka w marketingu%x strategie marketingowe%x plan marketingowy%x otoczenie marketingowe%x ochrona konkurencji%x konsument - ochrona%x konsument - postępowanie na rynku%x postępowanie konsumenta%x nabywcy%x rynki instytucjonalne%x dystrybutorzy%x zakupy instytucjonalne%x badania marketingowe i ich wykorzystanie%x ankieta w badaniach marketingowych%x eksperyment w badaniach marketingowych%x segmentacja rynku%x rynek docelowy%x tabele przekrojowe w marketingu%x pozycjonowanie produktu%x technologia informacyjna%x marketing partnerski%x prognozowanie sprzedaży%x towary konsumpcyjne - klasyfikacja, nowości%x nowy produkt - proces rozwoju, kwalifikacja i ocena%x komercjalizacja produktu%x zarządzanie produktem%x znak towarowy%x marka produktu%x opakowanie produktu - walory użytkowe, korzyści, wrażliwość na środowisko%x gwarancja%x usługi - klasyfikacja, zarządzanie, promocja%x cena - kalkulacja, upusty%x kanały marketingowe- rodzaje, zarządzanie%x pośrednicy%x zarządzanie logistyczne%x logistyka - funkcje%x sprzedaż detaliczna%x sprzedaż zintegrowana%x sprzedaż bezpośrednia s. 448%x public relations%x sprzedaż osobista s.468, 533-561%x komunikacja marketingowa%x promocja sprzedaży s.488-501%x reklama%x proces marketingu strategicznego%x zarządzanie sprzedażą
700
%a Gumola, Piotr %e Tłumaczenie
700
%a Przybyłowski, Krzysztof
710
%a Dom Wydawniczy ABC
920
%a 83-87286-66-4

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 80869
Sygnatura: W 339
Status: Do wypożyczenia
2.
Numer inwentarzowy: 84420
Sygnatura: W 339
Status: Do wypożyczenia
3.
Numer inwentarzowy: 80063
Sygnatura: W 339
Status: Do wypożyczenia
4.
Numer inwentarzowy: 6935
Sygnatura: Cz 339.138
Status: Do czytelni

Najczęściej wypożyczane