okładka

Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna

Cwalina, Wojciech, Falkowski, Andrzej, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Rok wydania: 2006.

Marketing polityczny psychologia., Psychologia społeczna, Marketing polityczny psychologia podręcznik akademicki, Psychologia społeczna podręcznik akademicki, Podręczniki akademickie

dostępne:

2 z 2

Autor
Cwalina, Wojciech
Falkowski, Andrzej
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Tytuł
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna
ISBN
83-89574-76-4 :
Miejsce wydania
Gdańsk :
Wydawnictwo
Gdańskie Wydaw. Psychologiczne,
Rok wydania
2006.
Objętość
670 s. :
Rozmiary
25 cm.
Seria
Psychologia Polityczna.
UKD
32.019.5:316.6](075.8)
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 617-653. Indeksy.
Hasła przedmiotowe
Marketing polityczny psychologia.
Psychologia społeczna
Marketing polityczny psychologia podręcznik akademicki
Psychologia społeczna podręcznik akademicki
Podręczniki akademickie
Słowa kluczowe
marketing polityczny - pojęcie i kocepcje wybory - modele zachowań wyborczych wybory - segmentacja rynku wybory - wizerunek kandydata kobiety w wyborach politycznych - przyczyny mniejszej reperezentacji, stereotypy, percepcja kobiety polityka wybory - kobiety w wyborach politycznych media w kampaniach politycznych wybory a media wybory - reklama telewizyjna wybory - reklama polityczna wybory - debaty wybory - kampania bezpośrednia wybory - marketing polityczny w Internecie internet a reklama polityczna wybory - negatywne - kampanie wyborcze sondaże wyborcze wybory - sondaże wybory - marketing powyborczy wybory - obrona przed manipulacją wyborczą
020
%a 8389574764
080
%a 32.019.5:316.6](075.8)
100
%a Cwalina, Wojciech
245
%a Marketing polityczny : %b perspektywa psychologiczna /
260
%a Gdańsk : %b Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, %c 2006.
300
%a 670 s. : %b il., fot., portr., wykr. ; %c 25 cm.
490
%a Psychologia Polityczna.
504
%a Bibliogr. s. 617-653. Indeksy.
650
%a Marketing polityczny %x psychologia.
650
%a Psychologia społeczna
650
%a Marketing polityczny %v podręcznik akademicki %x psychologia
650
%a Psychologia społeczna %v podręcznik akademicki
655
%a Podręczniki akademickie
692
%x marketing polityczny - pojęcie i kocepcje%x wybory - modele zachowań wyborczych%x wybory - segmentacja rynku%x wybory - wizerunek kandydata%x kobiety w wyborach politycznych - przyczyny mniejszej reperezentacji, stereotypy, percepcja kobiety polityka%x wybory - kobiety w wyborach politycznych%x media w kampaniach politycznych%x wybory a media%x wybory - reklama telewizyjna%x wybory - reklama polityczna%x wybory - debaty%x wybory - kampania bezpośrednia%x wybory - marketing polityczny w Internecie%x internet a reklama polityczna%x wybory - negatywne - kampanie wyborcze%x sondaże wyborcze%x wybory - sondaże%x wybory - marketing powyborczy%x wybory - obrona przed manipulacją wyborczą
700
%a Falkowski, Andrzej
710
%a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
920
%a 83-89574-76-4 :

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 90671
Sygnatura: W 32
Status: Do wypożyczenia
2.
Numer inwentarzowy: 9889
Sygnatura: Cz 32
Status: Do czytelni

Najczęściej wypożyczane