book cover

Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych : praca zbiorowa

Poskrobko, Bazyli Redakcja., Wyższa Szkoła Ekonomiczna (Białystok). Wydawnictwo.

Year of publication: 2005.

Turystyka marketing., Turystyka zarządzanie., Obszary chronione, Turystyka Rezerwaty i parki narodowe turystyka, Turystyka marketing, Turystyka zarządzanie

available:

1 from 1

Author
Poskrobko, Bazyli Redakcja.
Wyższa Szkoła Ekonomiczna (Białystok). Wydawnictwo.
Title
Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych : praca zbiorowa
ISBN
83-87981-42-7
Place of publication
Białystok :
Publishing house
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej,
Year of publication
2005.
Volume
343 s. :
Dimensions
24 cm.
Series
Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
UDC
338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
Additional information
Bibliogr. s. 331-339. Bibliogr. s. 331-339.
Bibliogr. s. 331-339.
Object passwords
Turystyka marketing.
Turystyka zarządzanie.
Obszary chronione
Turystyka Rezerwaty i parki narodowe turystyka
Turystyka marketing
Turystyka zarządzanie
Keywords
obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej turystyka na obszarach przyrodniczo cennych turystyka a administracja /działania powiatów i gmin na rzecz rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych/ turystyka - planowanie zintegrowane rozwoju jakość produktu turystycznego marka produktu turystycznego produkt turystyczny - jakość i marka produkt turystyczny - zintegrowany cykl życia turystyka - rynek /segmentacja/ rynek turystyczny - segmentacja turystyka - marketing /wybrane problemy w turystyce na bagiennych obszarach chronionych/ przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie /zintegrowany system zarządzania/ turystyka - ceny usług turystycznych /metody kształtowania
020
%a 8387981427
080
%a 338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
080
%a 338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
245
%a Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych : %b praca zbiorowa /
260
%a Białystok : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, %c 2005.
300
%a 343 s. : %b il. ;%b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
504
%a Bibliogr. s. 331-339.%a Bibliogr. s. 331-339.
504
%a Bibliogr. s. 331-339.
650
%a Turystyka %x marketing.
650
%a Turystyka %x zarządzanie.
650
%a Obszary chronione
650
%a Turystyka%a Rezerwaty i parki narodowe %x turystyka
650
%a Turystyka %x marketing
650
%a Turystyka %x zarządzanie
692
%x obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej%x turystyka na obszarach przyrodniczo cennych%x turystyka a administracja /działania powiatów i gmin na rzecz rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych/%x turystyka - planowanie zintegrowane rozwoju%x jakość produktu turystycznego%x marka produktu turystycznego%x produkt turystyczny - jakość i marka%x produkt turystyczny - zintegrowany cykl życia%x turystyka - rynek /segmentacja/%x rynek turystyczny - segmentacja%x turystyka - marketing /wybrane problemy w turystyce na bagiennych obszarach chronionych/%x przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie /zintegrowany system zarządzania/%x turystyka - ceny usług turystycznych /metody kształtowania/
700
%a Poskrobko, Bazyli %e Redakcja.
710
%a Wyższa Szkoła Ekonomiczna (Białystok). %b Wydawnictwo.
920
%a 83-87981-42-7

Available items

1.
Accession: 9461
Signature: Cz 338
Status: To the reading room only

Most often borrowed