Autor
Poskrobko, Bazyli Redakcja.
Wyższa Szkoła Ekonomiczna (Białystok). Wydawnictwo.
Tytuł
Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych : praca zbiorowa
Miejsce wydania
Białystok :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej,
Seria
Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
UKD
338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 331-339. Bibliogr. s. 331-339.
Hasła przedmiotowe
Turystyka marketing.
Turystyka Rezerwaty i parki narodowe turystyka
Słowa kluczowe
obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej turystyka na obszarach przyrodniczo cennych turystyka a administracja /działania powiatów i gmin na rzecz rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych/ turystyka - planowanie zintegrowane rozwoju jakość produktu turystycznego marka produktu turystycznego produkt turystyczny - jakość i marka produkt turystyczny - zintegrowany cykl życia turystyka - rynek /segmentacja/ rynek turystyczny - segmentacja turystyka - marketing /wybrane problemy w turystyce na bagiennych obszarach chronionych/ przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie /zintegrowany system zarządzania/ turystyka - ceny usług turystycznych /metody kształtowania
080
%a 338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
080
%a 338.48:65.012.4:339.138:379.85:502.6
245
%a Zarządzanie turystyką na obszarach przyrodniczo cennych :
%b praca zbiorowa /
260
%a Białystok :
%b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej,
%c 2005.
300
%a 343 s. :
%b il. ;%b il. ;%b il. ;
%c 24 cm.
490
%a Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
504
%a Bibliogr. s. 331-339.%a Bibliogr. s. 331-339.
504
%a Bibliogr. s. 331-339.
650
%a Turystyka
%x marketing.
650
%a Turystyka
%x zarządzanie.
650
%a Turystyka%a Rezerwaty i parki narodowe
%x turystyka
650
%a Turystyka
%x marketing
650
%a Turystyka
%x zarządzanie
692
%x obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej%x turystyka na obszarach przyrodniczo cennych%x turystyka a administracja /działania powiatów i gmin na rzecz rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych/%x turystyka - planowanie zintegrowane rozwoju%x jakość produktu turystycznego%x marka produktu turystycznego%x produkt turystyczny - jakość i marka%x produkt turystyczny - zintegrowany cykl życia%x turystyka - rynek /segmentacja/%x rynek turystyczny - segmentacja%x turystyka - marketing /wybrane problemy w turystyce na bagiennych obszarach chronionych/%x przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie /zintegrowany system zarządzania/%x turystyka - ceny usług turystycznych /metody kształtowania/
700
%a Poskrobko, Bazyli
%e Redakcja.
710
%a Wyższa Szkoła Ekonomiczna (Białystok).
%b Wydawnictwo.