book cover

Opór wobec szkoły : dorastanie w perspektywie paradygmatu oporu : studium socjopedagogiczne

Bilińska-Suchanek, Ewa, Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)

Year of publication: 2011.

Marginalizacja społeczna od 1989 r. Polska, Relacje międzyludzkie szkolnictwo od 1989 r. Polska, Uczniowie socjologia od 1989 r. Polska, Socjalizacja, Polska, 1901-2000, 1989-2000, 2001-

available:

1 from 1

Author
Bilińska-Suchanek, Ewa
Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
Title
Opór wobec szkoły : dorastanie w perspektywie paradygmatu oporu : studium socjopedagogiczne
ISBN
978-83-7587-549-2
Place of publication
Kraków :
Publishing house
Oficyna Wydawnicza "Impuls",
Year of publication
2011.
Issue number
Wyd. 3.
Volume
286, [1] s. :
Dimensions
24 cm +
UDC
316.346.3-053.6(438)
316.61(438)
364.6(438)
Additional information
Bibliogr. s. 277-[287]. Bibliogr. s. 277-[287].
Object passwords
Marginalizacja społeczna od 1989 r. Polska
Relacje międzyludzkie szkolnictwo od 1989 r. Polska
Uczniowie socjologia od 1989 r. Polska
Socjalizacja
Polska
1901-2000
1989-2000
2001-
Keywords
konflikt w szkole
opór w edukacji
dorastanie młodzieży
marginalizacja ucznia
020
%a 9788375875492
080
%a 316.346.3-053.6(438)
080
%a 316.61(438)
080
%a 364.6(438)
100
%a Bilińska-Suchanek, Ewa
245
%a Opór wobec szkoły : %b dorastanie w perspektywie paradygmatu oporu : studium socjopedagogiczne /
250
%a Wyd. 3.
260
%a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2011.
300
%a 286, [1] s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm +
504
%a Bibliogr. s. 277-[287].%a Bibliogr. s. 277-[287].
648
%a 1901-2000
648
%a 1989-2000
648
%a 2001-
650
%a Marginalizacja społeczna %y od 1989 r. %z Polska
650
%a Relacje międzyludzkie %x szkolnictwo %y od 1989 r. %z Polska
650
%a Uczniowie %x socjologia %y od 1989 r. %z Polska
650
%a Socjalizacja
651
%a Polska
692
%x konflikt w szkole
692
%x opór w edukacji
692
%x dorastanie młodzieży
692
%x marginalizacja ucznia
710
%a Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
920
%a 978-83-7587-549-2

Available items

1.
Accession: 12838
Signature: Cz 316
Status: To the reading room only

Most often borrowed