okładka zastępcza

Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : (na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu)

Przybysz, Janina

Rok wydania: 2000.

Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań), Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań), Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań)., Biblioteki akademickie, Biblioteki ekonomiczne, Marketing, Ekonomia szkolnictwo wyższe bibliotekarstwo szkolnictwo wyższe bibliotekarstwo marketing od 1989 r. Polska, Biblioteki akademickie marketing, Polska, Poznań (woj. wielkopolskie) bibliotekarstwo od 1989 r., Poznań (woj. Wielkopolskie) Wyższa Szkoła Bankowa Biblioteka, Poznań (woj. Wielkopolskie) Akademia Ekonomiczna Biblioteka, Poznań (woj. Wielkopolskie) Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości Biblioteka

dostępne:

1 z 1

Autor
Przybysz, Janina
Tytuł
Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : (na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu)
ISBN
83-87629-46-4
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydaw. SBP,
Rok wydania
2000.
Objętość
34, [2] s. ;
Rozmiary
21 cm.
Seria
Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 39
UKD
330:378.633:02:339.138](438)
330:378.633:02:339.138](438)
Informacje dodatkowe
Tyt. równol. : Marketing plan for the center of scientific information by the Ponan [!] Scholl of Banking.
Bibliogr. Bibliogr.
Hasła przedmiotowe
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań)
Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań)
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań).
Biblioteki akademickie
Biblioteki ekonomiczne
Marketing
Ekonomia szkolnictwo wyższe bibliotekarstwo szkolnictwo wyższe bibliotekarstwo marketing od 1989 r. Polska
Biblioteki akademickie marketing
Polska
Poznań (woj. wielkopolskie) bibliotekarstwo od 1989 r.
Poznań (woj. Wielkopolskie) Wyższa Szkoła Bankowa Biblioteka
Poznań (woj. Wielkopolskie) Akademia Ekonomiczna Biblioteka
Poznań (woj. Wielkopolskie) Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości Biblioteka
020
%a 8387629464
080
%a 330:378.633:02:339.138](438)
080
%a 330:378.633:02:339.138](438)
100
%a Przybysz, Janina
245
%a Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : %b (na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu) /
260
%a Warszawa : %b Wydaw. SBP, %c 2000.
300
%a 34, [2] s. ; %c 21 cm.
490
%a Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich =%a Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; %v 39
500
%a Tyt. równol. : Marketing plan for the center of scientific information by the Ponan [!] Scholl of Banking.
504
%a Bibliogr.%a Bibliogr.
610
%a Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań)
610
%a Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań)
610
%a Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań).
650
%a Biblioteki akademickie
650
%a Biblioteki ekonomiczne
650
%a Marketing
650
%a Biblioteki akademickie %x marketing
650
%a Ekonomia %x szkolnictwo wyższe%x bibliotekarstwo%x szkolnictwo wyższe%x bibliotekarstwo%x marketing %y od 1989 r. %z Polska
651
%a Polska
651
%a Poznań (woj. wielkopolskie) %x bibliotekarstwo %y od 1989 r.
651
%a Poznań (woj. Wielkopolskie) %x Akademia Ekonomiczna%x Biblioteka
651
%a Poznań (woj. Wielkopolskie) %x Wyższa Szkoła Bankowa%x Biblioteka
651
%a Poznań (woj. Wielkopolskie) %x Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości%x Biblioteka
856
%u http://polona.pl/item/4600940
920
%a 83-87629-46-4

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 28029
Sygnatura: 02
Status: Do wypożyczenia