Autor
Pomykalski, Andrzej
Tytuł
Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa
Miejsce wydania
Warszawa :
Seria
Marketing w Praktyce
Hasła przedmiotowe
Marketing strategiczny
Marketing strategiczny podręcznik akademicki.
Informacje dodatkowe
Bibliogr. Bibliogr.
100
%a Pomykalski, Andrzej
245
%a Nowoczesne strategie marketingowe :
%b analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketingowa /
260
%a Warszawa :
%b "Infor",
%c cop. 2001.
300
%a 261 s. :
%b il. ;%b il. ;%b il. ;
%c 24 cm.
490
%a Marketing w Praktyce
504
%a Bibliogr.%a Bibliogr.
650
%a Marketing strategiczny
650
%a Marketing strategiczny
%v podręcznik akademicki.