okładka

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego

Rosa, Grażyna Red., Smalec, Agnieszka Red., Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Rok wydania: 2011.

Marketing turystyczny 1990-. Polska, Marketing terytorialny 1990-. Polska, Marketing terytorialny, Marketing turystyczny Polska., Marketing

Autor
Rosa, Grażyna Red.
Smalec, Agnieszka Red.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Tytuł
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego
Miejsce wydania
Szczecin :
Wydawnictwo
Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
Rok wydania
2011.
Objętość
609 s. :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Ekonomiczne Problemy Usług, nr 75
Hasła przedmiotowe
Marketing turystyczny 1990-. Polska
Marketing terytorialny 1990-. Polska
Marketing terytorialny
Marketing turystyczny Polska.
Marketing
245
%a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Wybrane aspekty marketingu terytorialnego /
260
%a Szczecin : %b Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2011.
300
%a 609 s. : %c 24 cm.
490
%a Ekonomiczne Problemy Usług, %v nr 75 %x 1896-382X ;
650
%a Marketing turystyczny %y 1990-. %z Polska
650
%a Marketing terytorialny %y 1990-. %z Polska
650
%a Marketing terytorialny
650
%a Marketing turystyczny %z Polska.
650
%a Marketing
700
%a Rosa, Grażyna %e Red.
700
%a Smalec, Agnieszka %e Red.
710
%a Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego