okładka

Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki

Świtała, Marcin

Rok wydania: 2005.

Konsumenci (ekon.) od 1989 r. od 1989 r. Polska Polska podręcznik akademicki podręcznik akademicki, Książka marketing marketing od 1989 r. od 1989 r. Polska Polska podręcznik akademicki podręcznik akademicki

dostępne:

1 z 1

Autor
Świtała, Marcin
Tytuł
Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki
ISBN
83-89143-43-7
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Biblioteka Analiz,
Rok wydania
2005.
Numer wydania
Wyd. 4.
Objętość
114, [2] s. :
Rozmiary
21 cm.
Informacje dodatkowe
Bibliogr.
Hasła przedmiotowe
Konsumenci (ekon.) od 1989 r. od 1989 r. Polska Polska podręcznik akademicki podręcznik akademicki
Książka marketing marketing od 1989 r. od 1989 r. Polska Polska podręcznik akademicki podręcznik akademicki
020
%a 8389143437
100
%a Świtała, Marcin
245
%a Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki /
250
%a Wyd. 4.
260
%a Warszawa : %b Biblioteka Analiz, %c 2005.
300
%a 114, [2] s. : %b wykr. ; %c 21 cm.
504
%a Bibliogr.
650
%a Konsumenci (ekon.) %v podręcznik akademicki%v podręcznik akademicki %y od 1989 r.%y od 1989 r. %z Polska%z Polska
650
%a Książka %v podręcznik akademicki%v podręcznik akademicki %x marketing%x marketing %y od 1989 r.%y od 1989 r. %z Polska%z Polska
920
%a 83-89143-43-7

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 050472
Sygnatura: 50472
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane