book cover

Jak być rodzicem, jakim zawsze chciałeś być

Faber, Adele (1928- )., Faber, Adele Autor, Mazlish, Elaine Autor, Coe, Kimberly Ann Ilustracje, Puławski, Krzysztof Tłumaczenie, Media Rodzina

Year of publication: copyright 2015.

Wychowanie w rodzinie, Poradnik, Czytają Monika Kwiatkowska, Monika Pikuła, Jakub Gryz , Olga Gryz, Natalia Kukla, Ewa Bułhak-Rewak, Sylwia Kukla. Józef Pawłowski, Błażej Kukla.

available:

1 from 1

Author
Faber, Adele (1928- ).
Faber, Adele Autor
Mazlish, Elaine Autor
Coe, Kimberly Ann Ilustracje
Puławski, Krzysztof Tłumaczenie
Media Rodzina
Title
Jak być rodzicem, jakim zawsze chciałeś być
ISBN
978-83-8008-064-5 (oprawa miękka) : zł 25
Place of publication
Poznań :
Publishing house
Media Rodzina,
Year of publication
copyright 2015.
Volume
102, [3] strony :
Dimensions
21 cm +
UDC
37.018.1
Object passwords
Wychowanie w rodzinie
Poradnik
Czytają Monika Kwiatkowska, Monika Pikuła, Jakub Gryz , Olga Gryz, Natalia Kukla, Ewa Bułhak-Rewak, Sylwia Kukla. Józef Pawłowski, Błażej Kukla.
Additional information
Na okł.: Płyta audio z ćwiczeniami.
Dźwięk na płycie w formacie mp3.
Czytają Monika Kwiatkowska, Monika Pikuła, Jakub Gryz , Olga Gryz, Natalia Kukla, Ewa Bułhak-Rewak, Sylwia Kukla. Józef Pawłowski, Błażej Kukla.
020
%a 9788380080645
080
%a 37.018.1
100
%a Faber, Adele %d (1928- ).
245
%a Jak być rodzicem, jakim zawsze chciałeś być /
260
%a Poznań : %b Media Rodzina, %c copyright 2015.
300
%a 102, [3] strony : %b ilustracje ;%b ilustracje ; %c 21 cm +
500
%a Na okł.: Płyta audio z ćwiczeniami.
500
%a Dźwięk na płycie w formacie mp3.
511
%a Czytają Monika Kwiatkowska, Monika Pikuła, Jakub Gryz , Olga Gryz, Natalia Kukla, Ewa Bułhak-Rewak, Sylwia Kukla. Józef Pawłowski, Błażej Kukla.
650
%a Wychowanie w rodzinie
655
%a Poradnik
700
%a Faber, Adele %e Autor
700
%a Mazlish, Elaine %e Autor
700
%a Coe, Kimberly Ann %e Ilustracje
700
%a Puławski, Krzysztof %e Tłumaczenie
710
%a Media Rodzina
920
%a 978-83-8008-064-5 (oprawa miękka) : zł 25

Available items

1.
Accession: 44884
Signature: 37
Status: Checked in

Most often borrowed